چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
روز قدس

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در همه شهرها و شهرستان های استان برگزار می شود، گفت: برگزاری ۴۹ عنوان برنامه محوری به مناسبت سالگرد ارتحال امام و روز جهانی قدس در خراسان جنوبی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام احمد ملایی صبح امروز در دیدار اعضای ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) یوم الله 15خرداد و ستاد قدس و انتفاضه خراسان جنوبی با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار و اظهار داشت: به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، یوم‌الله 15 خرداد و روز جهانی قدس صداوسیمای استان در مجموع 92 برنامه با یک هزار و 236 دقیقه تولید و پخش خواهد کرد.

وی افزود: مراسم سالگرد قیام خونین 15 خرداد در هیئت ابوالفضلی(مصلی) با سخنرانی حجت‌الاسلام قوامی از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه پردیسان قم در ساعت 17 روز 15 خردادماه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: 49 عنوان برنامه محوری به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) قیام 15 خرداد و روز جهانی قدس با موضوع امام و مقاومت در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ملایی از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تمام شهرها و شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 10:30 صبح از میدان شهدا آغاز می‌شود.

وی بیان داشت: دو مراسم محوری همزمان با 14 خرداد با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین طائب در بیرجند خبر داد و تبیین کرد: برگزاری مراسم در حوزه سفیران هدایت بیرجند در ساعت 17:30 و مراسم در حسینیه جماران ساعت 22 از اهم برنامه‌ها هستند.

حجت الاسلام ملایی بیان داشت: معرفی شهدا، دادن محتوا به ائمه جماعات، فراخوان اجرای پاتوق سرود با موضوع امام، طرح منبر شب قدس، عقد اخوت در مساجد بیرجند محفل انس با قرآن، مسابقات متعدد، برپایی نمایشگاه عکس امام، شب شعر، استفاده از ظرفیت مبلغان بومی، حرکت هیأت‌های مذهبی در شب و روز ارتحال امام خمینی(ره)، فضاسازی داخلی و بیرونی مساجد و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از اهم برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha