پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در اقصی نقاط کشور و استان به نیازمندان خدمت رسانی می‌کند، ولی این فعالیت‌هانمی‌تواند دلیلی برای رفع مسئولیت سایر اقشار در عرصه انفاق و نیکوکاری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید قریش موسوی در دیدار با کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان ارائه می‌کند که این تلاش‌ها به برکت رهنمود و نگاه عمیق بینانگذار جمهوری اسلامی است.

وی افزود: امروز کمیته امداد امام خمینی(ره) یادگاری از بنیانگذار جمهوری اسلامی است که فلسفه وجودی و خدماتش هر روز بیش از پیش روشن‌تر می‌شود. خدمت به نیازمندان و محرومان وظیفه‌ای همگانی است و هر کس به واسطه توانایی خویش می‌تواند در این عرصه گام بردارد .

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در اقصی نقاط کشور و استان به نیازمندان خدمت رسانی می‌کند، ولی فعالیت‌های چشمگیر این نهاد نمی‌تواند دلیلی برای رفع مسئولیت سایر اقشار در عرصه انفاق و نیکوکاری باشد و هر کس باید به تکلیف شرعی و انسانی خود عمل کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل(ره) بیان کرد: امام خمینی(ره) با ایمان قلبی به خدا توانستند قلوب مردم مسلمان را به خود جذب کرده و موجب پیروزی انقلاب اسلامی شوند.

مشاور استاندار در امور روحانیون استان قزوین بیان کرد: ایشان با ایستادگی محکم در مقابل هدفی که برای خود تعریف کرده بودند و با ایثار از هر چیز حتی فرزند خود، موجب شدند تا مردم نیز ایشان را همراهی کرده و انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha