پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قدس

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ابتکار امام راحل(ره) در نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، در واقع راه حمایت همه جانبه جهان اسلام در دفاع از قدس شریف و مردم ستمدیده فلسطین را ترسیم می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور، امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، این روز را نماد وحدت مسلمانان در حمایت قاطع از ملت مظلوم فلسطین عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ادامه داد: امروز دفاع از فلسطین مسئله مهم جهان اسلام تلقی شده و باید راهپیمایی این روز تاریخی همواره با شکوه و تمام توان برگزار شود.

وی اظهار کرد: تمهیدات لازم به منظور برگزاری هر چه باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در سطح استان اندیشیده و تدابیر مناسب نیز در این راستا توسط دستگاههای مختلف اتخاذ شده است.

فرماندار ایلام نیز در این نشست گفت: روز جهانی قدس از ایام مهم و تأثیرگذار بوده که هر ساله کانون توجه جهانیان قرار می گیرد.

معروف بسطامی افزود: با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در سرزمین های اشغال شده، می طلبد تا راهپیمایی امسال باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود.

وی بر لزوم تعامل و بهره گیری از تمامی امکانات و توان برای زمینه سازی لازم جهت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد.

گفتنی است، آیین راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور جمعه هفته جاری 18 خردادماه در مناطق مختلف استان ایلام برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha