چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عبادی مجلس

حوزه/نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب به مردم برکت داد و به این امر خودباوری در مردم ایجاد شد، گفت: امام خمینی مهدویت را زنده کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، ظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در درمیان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب به مردم برکت داد و به این امر خودباوری در مردم ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در مجلس نمایندگان پرچم آمریکا را آتش زدند، اما برخی ناراحت شدند، افزود: جالب است بعد این اقدام مردم آمریکا واکنش نشان ندادند، اما نماینده‌ای از مجلس واکنش نشان می‌دهد و از این کار ناراحت می‌شود، از سویی دیگر برجام را در مجلس پاره کردیم، اما نماینده در مجلس ناراحت نمی‌شود و این در حالی است که مشاور ترامپ آب دهن خود را روی برجام می‌اندازد.

رئيس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: آمریکا می‌داند که کشورها نباید فناوری داشته باشند تا محل امني برای اسرائیل در منطقه فراهم باشد. امام خمینی همه این موارد را می‌دانست، زیرا آمریکا شناسی و اسلام‌شناسی را بلد بود.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه خودباوری جوانان ما ثابت کرد با وجود تحریم‌ها «ما می‌توانیم»، افزود: به برکت انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) واژه‌هایی از جمله فرهنگ استعماری ما نمی‌توانیم، ما کوچک هستیم، غربی‌ها برتر هستند را تغییر داد و با وجود همه بحران‌ها، امروز حرف برای گفتن داریم.

وی با اشاره به اینکه حتی عربستان صعودی که آمریکا آن را می‌دوشد، چشم پیشرفتش را ندارد، گفت: حتی همان سلاح‌هایی که به آل سعود می‌فروشد می‌داند از چه نوعی باشد و اجازه ساختش را به آن‌ها نمی‌دهد و حتی عنوان می‌شود که ما برای آل سعود با پول آن‌ها در کشورهای عربی ساختمان می‌سازیم، اما آن‌ها حق ساخت ندارند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) مهدویت را هم زنده کرد گفت: امام همواره تأکید داشت مراقب باشید شما را خواب غفلت نبرد، زیرا اگر به افت و انحراف فکری دچار شویم کار مشکل می شود.

حجت الاسلام عبادی گفت: گاهی باورشان نمی‌شود کشور ما با وجود جوانان چه دستاوردهایی به دست آورده و چه فناوری‌هایی داریم.

وی تصریح کرد: دشمن آنقدر از موشک‌های ما ناراحت نبوده که از جوانان توانمند و پیشرفت ناراحت است، زیرا در سوریه و عراق نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

رئيس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه با وجود خودباوری تحریم‌ها اثری نداشته و فناوری هسته‌ای‌مان رشد کرد، افزود: غربی‌ها در فناوری هسته‌ای حسادت دارند آن‌ها اصلاً چشم پیشرفت ما را ندارند.

حجت الاسلام عبادی  در پایان گفت: امام راحل به‌درستی فرمود آمریکا ریشه همه گرفتاری‌ها بوده و اسرائیل غده سرطانی است، آنها در سوریه، عراق، لیبی، مصر به هم ریختند، اما سران کشورهای اسلامی در جلسات خود قادر نیستند پرچم اسرائیل را پایین بکشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha