جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ رونمایی از جدیدترین آثار آیت الله مصباح یزدی در نمایشگاه بین المللی قرآن(۱۳)

حوزه/ مسعودی، معرفی ۱۵ نرم افزار به زبان های عربی درباره علوم عقلی و اسلامی را از دیگر فعالیت های مؤسسه امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: همچنین در این غرفه چکیده نشریات علمی – پژوهشی و علمی – ترویجی به زبان انگلیسی عرضه می شود.

علی مسعودی، مسئول غرفه مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در بخش بین الملل بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه به تشریح فعالیت های بین المللی این مؤسسه پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: علامه مصباح یزدی از همان روز نخست نسبت به حضور مؤسسه در عرصه بین المللی تأکید داشته اند، به همین دلیل مؤسسه با مؤسسات، دانشگاه ها و مجموعه های مختلفی در خارج از کشور ارتباط داشته و تفاهم نامه دارد.

مسعودی با یادآوری این نکته که خود علامه مصباح تاکنون به 50 کشور سفر کرده اند، عنوان داشت: یکی از فعالیت های مؤسسه امام خمینی(ره) در عرصه بین الملل اعزام فارغ التحصیلان خود به دانشگاه کشورهای مختلف همانند کانادا، آمریکا، هلند، اتریش و انگلیس بوده است.

وی ادامه داد: مؤسسه امام در زمینه ارتباطات علمی فعالیت های فراوانی دارد که در همایش ها و سمینارهای مختلفی حضور پیدا می کند. همچنین تاکنون 35 عنوان از کتاب های علامه مصباح یزدی به 10 زبان ترجمه شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

مسئول غرفه مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در بخش بین المللی نمایشگاه بین الملل قرآن در ادامه سخنان خود درباره فعالیت های غرفه نیز تصریح کرد: ما در این غرفه تولیدات مؤسسه درباره علوم انسانی و اسلامی را عمدتاٌ به زبان های عربی و انگلیسی در خدمت علاقه مندان قرار می دهیم.

وی اضافه کرد: بخش دیگری از فعالیت های غرفه به نمایش گذاشتن پایان نامه های اساتید و فارغ التحصیلان غیر ایرانی مؤسسه امام خمینی(ره) است.

مسعودی معرفی 15 نرم افزار به زبان های عربی درباره علوم عقلی و اسلامی را از دیگر فعالیت های مؤسسه امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: همچنین در این غرفه چکیده نشریات علمی – پژوهشی و علمی – ترویجی به زبان انگلیسی عرضه می شود. یک نشریه کاملاً انگلیسی هم داریم.

انتهای پیام/

313/43

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha