جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ بازدید مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه از بخش بین الملل نمایشگاه قرآن کریم(۲۹)

حوزه/ آخرین و جدید ترین محصولات مراکز حوزوی در عرصه بین الملل توسط مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه در نمایشگاه قرآن عرضه شده است.

حجت الاسلام عیسی زاده مسؤل غرفه مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه در نمایشگاه قرآن، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» اظهار داشت: هدف ما از شرکت در این نمایشگاه شناساندن کتب معرفتی و ظرفیت قرآنی حوزه علمیه در عرصه بین الملل است.

وی معرفی آثار برگزیده حوزه در زمینه قرآن و کتاب سال حوزه به زبان های خارجی، معرفی کتب های تکفیری، معرفی کتاب های اعتقادی و دینی و نیز معرفی فرصت های تبلیغی بین الملل درجهان اسلام را از برخی آثار و فعالیت های مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه در نمایشگاه قرآن برشمرد.

حجت الاسلام عیسی زاده افزود: همانطور که برای ایام نوروز از یک ماه قبل همه مقدمات را فراهم می کنند، برای ماه رمضان نیز خوب است تا از قبل این ماه مبارک نمایشگاه قرآن آغاز شود و مقدمه ای برای ورود به ماه خدا باشد که در این صورت افراد بیشتری می توانند از شهرستان ها در نمایشگاه حضور پبدا کنند.

وی، محل غرفه های بخش بین الملل را نامناسب دانست و گفت: امیدواریم سال آینده مکان بهتری در مصلی برای این بخش در نظر گرفته شود و اطلاع رسانی قوی تری صورت بگیرد.

مسؤل غرفه مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه تصریح کرد: ارائه معارف اهل بیت(ع) و اسلام ناب در سطح جهان و مقابله با اسلام هراسی و شیعه هراسی، تولید علم ومحتوا با تکیه بر معارف عصمت و طهارت، ایجاد ارتباط دو سویه و مؤثر با نهاد ها و مراکز دانشگاهی و شخصیت های بین المللی، ایجاد زمینه حضور مبلیغن حوزوی در عرصه های بین الملل، برگزاری نشست ها، همایش ها و نمایشگاه های بین المللی را از برخی فعالیت های مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha