پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسلمانان ویکتوریا درهای مسجد را به روی مسیحیان بدون کلیسا گشودند

حوزه/ اعضای مرکز اسلامی ویکتوریا در ایالت تگزاس، به مسیحیانی که کلیسایشان در یک تصادف رانندگی تخریب شده بود، خوش آمدگویی کرده و محلی برای عبادت آنها پیشنهاد کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، مرکز اسلامی ویکتوریا در ایالت تگزاس آمریکا، درهای خود را به روی مسیحیانی که کلیسای شان خراب شده گشودند. اعضای مرکز اسلامی ویکتوریا می گویند که احساس مسیحیانی را که محل عبادتشان را از دست داده اند درک می کنند.

در یک تصادف رانندگی غریب که چند روز پیش اتفاق افتاد، یک اتومبیل کنترل خود را از دست داده و پس از تصادف با اتومبیل دیگری، به سمت  دیوارهای کلیسا منحرف شد. در این حادثه چهار دیوار، دو اتاق کلیسا از جمله کتابخانه و سالن اصلی دعای یکشنبه ها تخریب شد. در این میان اعضای مرکز اسلامی به مسیحیان خوش آمد گویی گفتند.

گفتنی است این مسجد در ژانویه 2017 توسط آتش سوزی تخریب شد. پس از آتش سوزی نمایندگانی از گروه های مذهبی مختلف در ویکتوریا از جمله مسیحیان به کمک آن ها شتافتند.

ابو اجرامی خزانه دار مرکز اسلامی به 30 تن از مسیحیان عضو کلیسای «جهان گرای توحیدگرا» خوش آمدگویی کرده و از آن ها خواست مسجد را خانه خودشان بدانند.

ابو اجرامی گفت: شما می توانید تا هر زمان که بخواهید در این مرکز به عبادت بپردازیم. هر زمان که کارتان تمام شد چراغ ها را پشت سرتان خاموش کنید.

قهوه، شیرینی و میوه های تازه توسط اعضای مرکز اسلامی برای مسیحیان گذاشته شد. و پس از اینکه همگی پشت صندلی هایشان نشستند، اعضای کلیسا مراسم مذهبی شان را اجرا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha