شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، جوانان را امانت دار انقلاب خواند و گفت: راه امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، اظهار داشت: راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ کشورمان همواره ادامه خواهد داشت تا جایی که همه مستضعفان جهان ایشان را برای خود اسوه قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه مظلومان اقصی نقاط جهان به اندیشه‌ها و تعالیم امام راحل به معنای واقعی کلمه نیاز جدی دارند، افزود: هر ملتی چنانچه خواهان رسیدن به خودکفایی، توانمندی و استقلال است بایستی انقلاب اسلامی ایران را برای خود سرمشق قرار دهد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید به آرمان‌ها و افکار حضرت امام(ره) جامه عمل پوشانده شود، اذعان داشت: نسل جوان کشورمان برای صیانت از انقلاب به معنای واقعی کلمه رسالت خطیری بر عهده دارند و آنها باید ادامه دهنده این مسیر باشند.

وی به مسئولیت خطیر حوزویان، فرهنگیان، دانشگاهیان و ... در زمینه انتقال آرمان‌های امام و شهدا به نسل جدید اشاره کرد و بیان داشت: آحاد مردم باید در عمل احساس تکلیف کنند به ویژه اینکه دشمنان نظام و انقلاب برای نفوذ دندان تیز کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha