پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام جمالی

حوزه/ حجت الاسلام جمالی، دشمن ستیزی و ایستادگی در مقابل دشمنان مهم‌ترین ویژگی امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: ملت ایران باید دشمن‌ شناسی و دشمن‌ ستیزی را از امام راحل فرا گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، شب گذشته در مصلی شهر بوشهر با حضور گسترده مردم برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف جمالی در این مراسم با تسلیت ایام لیالی قدر و رحلت بنیان گذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی دشمن ستیزی و ایستادگی در مقابل دشمنان مهم‌ترین ویژگی امام خمینی(ره( عنوان کرد و گفت: ملت ایران باید دشمن‌ شناسی و دشمن‌ ستیزی را از امام راحل فرا گیرند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه امام خمینی(ره) با شجاعت در مقابل مستکبران و ظالمان ایستاد اظهار داشت: این ایستادگی اجازه تعدی به اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب اسلامی را نداد چرا که امام راحل در مقابل دشمنان با اعتقاد راسخ  جهاد کرد و ضمن ادعای تکلیف خود هیچگاه نگران ملامت کسی نبود.

وی، مردم را به فراگیری درس مقاومت و صداقت از معمار کبیر انقلاب اسلامی دعوت کرد و گفت: مقام معظم رهبری قاطعانه در برابر دشمنان ایستاده است و ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی نیز با روحیه جهادی و انقلابی منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام جمالی در ادامه سخنان به فضیلت شب های قدر پرداخت و گفت: شبی با برکت تر از شب های قدر نیست و خداوند در قرآن کریم از شب قدر به بزرگی یاد کرده است.

گفتنی است در این مراسم مردم در ماتم غم و اندوه امام علی(ع) و امام خمینی(ره) به سینه زنی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha