پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام خمینی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن تسلیت فرا رسیدن ارتحال حضرت امام گفت: حضرت امام خمینی (ره) رهبری حکیم و مقتدر، فقیهی توانمند، مجتهدی زبردست و سیاستمداری بزرگ بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در مراسمی به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) در بوشهر ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام خمینی (ره) رهبری حکیم و مقتدر، فقیهی توانمند، مجتهدی زبردست و سیاستمداری بزرگ بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: حضرت امام (ره) شخصیتی کم نظیر بودند که در عرصه‌های مختلف به‌عنوان چهره‌ای تاثیرگذار خدمات بزرگی به دین مقدس اسلام انجام دادند.

وی ادامه داد: ایشان در مرحله اول شخصیت علمی بارزی بودند که از علم خود چهره های بزرگی را سیراب کرده و خدمات علمی بزرگی به حوزه‌های علمیه انجام دادند.

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: امام خمینی (ره) نمونه بارزی از حکومت اسلامی را به همگان نشان دادند و حکومت را بر اساس ارزش‌های دینی بنا نهاد و سیاست را با نگاه دینی به ملت ما معرفی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: امام خمینی (ره) عابد و زاهدی کم نظیر و الگویی برای همه انسان های آزاده در امر خدا محوری بود و تمام حرکات و رفتارهای او بر اساس خدامحوری انجام می شد.

وی افزود: آن حضرت شخصیت شجاعی بود که جز از خشیت الهی از هیچ قدرتی ترس و واهمه ای نداشت، رهبری بود که نه تنها برای نظام اسلامی بلکه برای جهان اسلام رهبری حکیم و مقتدر و آینده نگر بود و در مقابل همه قدرت‌ها ایستادگی کرد و در صدد بود حکومت دینی را تشکیل دهد و با توفیق و مدد الهی به این مهم هم رسید.

حجت‌الاسلام سروستانی تاکید کرد: امام خمینی (ره) چهره ای بود که در قلوب همه جا گرفت، به طوری که پس از رحلت این شخصیت الهی، میلیون‌ها نفر در سوگ او گریستند.

وی اضافه کرد: حضرت امام ضمیر روشنی داشت و در وصیت نامه سیاسی الهی خود وظایف همه را در برابر نظام اسلامی تبیین فرمود. معظم له در وصیت نامه می فرماید: من به شما وصیت می‌کنم نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد و همچنین در بخش دیگری می‌فرمایند: با دلی‌ آرام‌ و قلبی‌ مطمئن‌ و روحی‌ شاد و ضمیری‌ امیدوار به‌ فضل‌ خدا از خدمت‌ خواهران‌ و برادران‌ مرخص‌، و به‌ سوی‌ جایگاه‌ ابدی‌ سفر می‌كنم‌.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha