جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی - رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا

حوزه/رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه نقش مقام معظم رهبری در هدایت انقلاب در عرصه بین‌المللی محوری است، گفت: هنر امام خامنه‌ای مدیریت فراز و نشیب‌ها و بحران‌های سخت انقلاب است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به سالروز انتصاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به رهبری اظهار داشت: نقش مقام معظم رهبری در 29 سال گذشته پاسداری از انقلاب اسلامی و صیانت از اساس انقلاب و میراث بعثت و امامت در جامعه بوده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه استقرار و استمرار مقاومت در جامعه یکی از نقش‌های رهبری بود، تصریح کرد: یکی از نقش‌هایی که رهبری ایفا کردند هدایت انقلاب در عرصه بین‌الملل بود که مقام معظم رهبری در این نقش نیز مانند دیگر نقش‌های مهم خود تاکنون به‌خوبی عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هیچ فرقی میان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در حجیت وجود نداشت و وظیفه همگان به‌ویژه خواص تبعیت است، افزود: در این بخش عده‌ای تبعیت گزینشی کردند و در تبعیت از رهبری دچار نفاق شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی با بیان اینکه هنر مقام معظم رهبری این بوده است که در فراز و نشیب‌ها و بحران‌های سخت انقلاب اسلامی، مدیریت و ظرفیت خود را به منصه ظهور رساندند، خاطرنشان کرد: امام خامنه ای توانستند با درایت خاصی، علاوه بر پاسداری و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، میراث امام خمینی (ره) و استقرار و استمرار حکومت، هدایت انقلاب در عرصه‌های بین‌المللی و مدیریت در منطقه مقابل تمام توطئه‌های دشمنان داخل و خارج مقتدرانه ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha