سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی

حوزه/ یک کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه شب قدر فرصت بازیابی خویش برای انسان‌هاست، گفت: شب‌ قدر شب رهایی از آتش و اتصال به خداوند است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی ادیب یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به فضیلت‌ها و ویژگی‌های شب پرفیض قدر اظهار داشت: شب‌ قدر از ارزشمندترین شب‌ها در طول سال به شمار می‌رود و در روایت است که در لیالی قدر مقدرات انسان‌ها در شب نوزدهم تنظیم می‌شود و زمان تصویب سرنوشت انسان‌ها شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شب ابلاغ آن در شب بیست و سوم ماه رمضان است.

این کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه شب قدر فرصت اتصال و بازگشت مؤمنان به سمت خداوند متعال است، تصریح کرد: شب‌ قدر تحقق این ارتباط برای انسان را بیش از گذشته فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه باید قدر تک‌تک لحظات لیالی قدر را بدانیم و از وجود آن بهره ببریم، افزود: لیالی قدر فرصتی برای هدایت انسان، کسب معنویت، تمسک به قرآن کریم و رهایی از آتش جهنم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ادیب یزدی با بیان اینکه شب قدر فرصت بازیابی خویش برای انسان‌هاست، خاطرنشان کرد: در شب قدر انسان‌ها به سمت خداوند متعال پناه می‌برند و از مسائل دنیوی خروج پیدا می‌کنند ازاین‌جهت جلوه‌ای خداوندی پیداکرده و فرصت بازیابی خویش است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha