پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شب بیست و یکم رمضان

حوزه/مراسم احیای شب بیست و یکم در حالی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد که این مکان مقدس مملو از جمعیت عاشق و منتظر امام زمان(علیه السلام) بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مسجد مقدس جمکران در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان شاهد حضور هزاران عاشق و منتظر امام زمان(علیه السلام) بود که از اقصی نقاط ایران اسلامی به این مکان مقدس مشرف شدند تا شب قدری به رنگ انتظار را برای خود رقم بزنند.

خیل جمعیت به حدی بود که محورهای منتهی به مسجد مقدس جمکران از عصر سه شنبه شاهد ترافیک سنگین بود و رفته رفته بر حجم این ترافیک افزوده شد.

صحن ها و شبستان های مسجد مقدس جمکران مملو از جمعیت سوگواری بود که آمده بودند در شب شهادت امیرالمومنین(علیه السلام) با مهدی فاطمه(علیه السلام) همنوا شده و عزاداری کنند.

مراسم احیای شب بیست و یکم در مسجد مقدس جمکران با قرائت دعای جوشن کبیر توسط حجت الاسلام والمسلمین ضیایی آغاز و با مرثیه سرایی، عزاداری و سینه زنی با مداحی حاج حسن اخباری ادامه یافت.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی میرباقری، نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری، سخنران امشب مراسم قدر جانان بود و در ادامه نیز مراسم احیا و قرآن سر گیری توسط وی با حضور هزاران زائر و مجاور مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha