پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد باقر عبادی

حوزه/ نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که وجود امام راحل(ره)، یک نعمت بزرگ الهی برای همگان بود، گفت: اگر ایشان نبود، قطعا بلایی که بر سر مردم سوریه، عراق و یمن آوردند بر سرما نیز می آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین  سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی در شب 21ماه مبارک رمضان در جمع مردم خوسف ضمن تسلیت شهادت مولی الموحدین(ع)، اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که زبان از ذکر فضیلت شب قدر عاجز بوده و این شب، از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی است که بایستی قدر دانسته شود.

وی با بیان این که ماه مبارک رمضان، بهترین فرصت برای خودسازی است،خاطرنشان کرد: در این ماه که ماه مهمانی خداوند است باید انسان با ایجاد نوسازی در خود، به اصلاح شیوه زندگی گذشته خویش بپردازد.

نماینده مردم بیرجند ،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در تمام سال، شبی به فضیلت شب قدر نمی‌رسد، زیرا این شب به عنوان شب نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته است.

وی، عبادت در شب قدر را برتر از عبادت هزار ماه دانست و گفت: در این شب، مقدرات یک سال انسان‌ها و روزی‌ها، عمرها و امور دیگر مشخص می‌شود.

نماینده مردم بیرجند ،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی همچنین به شخصیت امام راحل(ره) نیز اشاره ای داشت و بیان کرد: امام خمینی (ره)یک نعمت بزرگ الهی بود که خدا به ما داد و اگر ایشان نبود قطعا بلایی که بر سر مردم سوریه، عراق، یمن و...؛ در آوردند بر سر ما نیز در می آوردند لذا بایستی آرمان های امام را پاس بداریم.

حجت الاسلام عبادی با بیان این که راز همه موفقیت های امام راحل(ره) در بندگی و اخلاص ایشان بود، مطرح کرد: امام(ره) عبد صالح خدا بود از این رو، زندگیش و رحلتش هم عارفانه بود و برای خود هیچ نمی خواست و ما وظیفه داریم که با تمام توان برای زنده نگه داشتن آرمان ها و اهداف امام راحل(ره) تلاش نماییم.

نماینده مردم بیرجند ،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با دعوت همه مردم به حضور در راهپیمایی این روز بزرگ، تصریح کرد: در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت حداکثری داشته باشیم، چرا که جهاد فی سبیل الله است، پشتوانه ملت، عامل امنیت کشور و بسیار کارساز است و اگر ملت در صحنه باشند دشمن مایوس می شود .

حجت الاسلام عبادی در ادامه صحبت هایش اشاره ای هم به پروژه نیمه تمام بیمارستان 32 تختخوابی خوسف کرد و اظهار داشت: با توجه به این که این پروژه هیچگونه ردیف بودجه ای در کشور نداشت با پیگیری های متعدد ردیف بودجه گرفت و 70 میلیارد ریال بودجه برای بیمارستان خوسف گذاشته شده است که مدیران اجرایی بایستی پیگیر تخصیص اعتبار باشند .

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، متذکر شد:ا مام(ره) هرگز به دشمن اعتماد نکرد، ولی به مردم اعتماد کرد و نهضت به پیروزی رسید.

نماینده مردم بیرجند ،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید شعار «خزانه خالی است» را سر بدهیم و باید توجه داشته باشیم، چرا که دشمن را جری تر می کند .

حجت الاسلام عبادی ابراز کرد: اگر کشوری توان نظامی و موشکی نداشته باشد محکوم به شکست است و کمک کنندگان به جنگ روانی دشمن موجودات بدی هستند و این باعث سر افکندگی است، دشمن به فکر تحریم و فشار اقتصادی و به دنبال توطئه در کشور است، با دو قطبی کردن، راه اندازی دعواهای سیاسی ، مشکلات معیشتی را سیاسی کردن و با توطئه های مختلف در صدد ضربه زدن به مردم و نظام است، ولی با هوشیاری ملت نمی تواند کاری از پیش ببرد مگر این که نیروهای داخلی و خودی به دشمن کمک کنند .

وی در مورد آینده نگری مقام معظم رهبری نیز یادآور شد:در سخنی از معظم له آمده که " من آینده را خوب می بینم" بنابراین نگاه به آینده، سبب امیدواری است و امیدواریم که بر اساس روایات مختلف، پرچم انقلاب و امام راحل(ره) به دست اولاد فاطمه زهرا (س)، به امام زمان (عج) برسد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha