شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید جلال رضوی مهر

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر گفت: روز قدس، روزی است که به فرموده امام روز اسلام است، پیش بینی مقام معظم رهبری برای انحلال و از هم گستیخگی اسرائیل در ۲۵ سال آینده از وقایعی حتمی است که نسل امروز ما شاهد این حقیقت خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال رضوی مهر با اشاره به روز جهانی قدس گفت: روز قدس روز تبلور همه اهداف امت اسلام در جهان خلقت است.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، اظهار داشت: روز قدس بزرگترین یادگار ماندگار امام راحل است، باید بدانیم در روز قدس حضور فرد فرد مسلمانان در اعلام برائت از غده سرطانی منطقه موجب می شود تا تبلور ایمان و روزه سالکان جبهه اسلام ناب محمدی و برتری چهره مقاومت بر متحدان مزدور از ناحیه استکبار و صهیونیست برملا شود.

وی ادامه داد: روز قدس از این جهت اهمیت دارد تا موجب دلگرمی پیروزی سریع سیر که به زودی اتفاق خواهد افتاد و جهان در تغییر این پیروزی نیرنگ اسرائیل و حکما مرتجع و حاکمان لایعقل آل سعود را خواهد دید و برگ برنده ای بر دفتر وحدت و انسجام امت واحده قرآن خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر خاطر نشان کرد: روز قدس روز افشای جنایات صهیونیست است و از آن جهت اهمیت دارد که خام خام های یهودی غیرصهیونیسم معتقدند رژیم کودک کش علاوه بر غارت زمین و اموال مردم فلسطین به فروش اعضای بدن زندانی ها و کودکان بی سرپرست و زنان شده اند که از این طریق با تجارت انسان ها به مسخ انسانیت اقدام می کنند.

وی تصریح کرد: روز قدس تنها متعلق به مسلمانان نیست همه آزادگان جهان برای مبارزه یا یک رژیم حیوان صفت و یک دولت تروریست باید به میدان بیاییند و به این غده سرطانی اجازه رشد ندهند.

 استاد سطح عالی حوزه علمیه قم افزود: رشد این غده سرطانی برای ممالک دنیا خطر است، اسلام اجازه نمی دهند باقی ماندگان از خیبر و بنی قریضه باردیگر با تجمع، صفوف محمد را از هم بپاشند باید این فرزند ناخلف استکبار را از منطقه بیرون کنیم و هر کشوری از اسرائیل حمایت کند مستقیم در تیر راس مخالفت برائت مسلمانان است.

وی گفت: باید کالاهای اسرائیلی در تحریم مستقیم مسلمانان قرار بگیرد، حکومت های اسلامی باید هر چه سریعتر ارتباط خود را با این رژیم کوک کش قطع کنند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار کرد: ادامه همکاری آل سعود با اسرائیل، موجب وقاحت بیشتر این رژیم علیه مردم بی گناه فلسطین شده است، آل سعود باید پاسخگویی مطالبات جهان اسلام نسبت به عملکرد دو ساله اخیر برای برملاسازی ارتباط با اسرائیل را جوابگو باشد.

وی یادآور شد: روز قدس، روزی است که به فرموده امام روز اسلام است، پیش بینی مقام معظم رهبری برای انحلال و از هم گستیخگی اسرائیل در 25 سال آینده از وقایعی حتمی است که نسل امروز ما شاهد این حقیقت خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha