جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رضوانی نسب

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به دلایل وحشی گری رژیم صهیونیستی اسرائیل اشاره کرد و گفت: پیروزی جریان مقاومت در لبنان، عراق و سوریه، دلایل اصلی عصبانیت این رژیم جعلی است که روز به روز به قهقرا می رود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام عباس رضوانی نسب در گفت وگویی بر حضور حداکثری مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و حضور در این مراسم را یک تکلیف دانست.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه هر ساله مردم ایران برای دفاع ملت مظلوم فلسطین در روز قدس به میدان می آیند، تصریح کرد: امروز حضور میلیونی مردم در این اجتماع باشکوه می تواند موجب دلگرمی بیشتر ملت فلسطین شود.

وی به اتفاقات اخیر در فلسطین اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به آنچه قدس با آن مواجه شده به ویژه پس از به رسمیت شناختن این شهر توسط ترامپ به عنوان پایتخت اسرائیل و فداکاری‌های بزرگی که ملت فلسطین در راهپیمایی‌های بازگشت نشان دادند، روز قدس امسال باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام رضوانی نسب خاطر نشان کرد: امروز رژیم جعلی اسرائیل روح جنایت کاری خود را بیش از هر زمان آشکار کرده است به طوری که در روزهای اخیر نیروهای اسرائیلی یک پرستار زن فلسطینی را که قصد داشت به یکی از معترضان زخمی کمک کند، در مرز غزه کشتند.

وی تصریح کرد: کشتن این پرستار نشان می دهد که رژیم صهیونیستی هرگز بوی از حقوق بشر نبرده است و از کشتن انسان های بیگناه هرگز ابای ندارند. برای همگان روشن است که اسرائیلی یک رژیم کودک کش ومظلوم کش است.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به دلایل وحشی گری رژیم صهیونیستی اسرائیل اشاره کرد و گفت: پیروزی جریان مقاومت در لبنان، عراق و سوریه، دلایل اصلی عصبانیت این رژیم جعلی است که روز به روز به قهقرا می رود.

امروز آمریکا و اسرائیل سردرگم هستند و اختلاف شدید میان مقامات شان دیده می شود که دلیل اصلی آن نداشتن راهبرد اساسی است در حالی که ایران اسلامی دارای راهبرد است و امروز پیروزی های مختلف بخشی از این برنامه ها به شمار می آید.

جریان مقاومت در منطقه دارای راهبرد اساسی و دقیقی است که طبق برنامه پیش می رویم زمینه حضور همه اقشار مختلف مردم، طلاب، روحانیان اساتید و بزرگان ما را به آن جریان حذف اسرائیل و محو که آقا فرمودند تا 25 سال آینده اسرائیل نخواهد بود به این راهبرد اساسی نزدیک خواهد کرد در خواست می کنیم همه شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha