جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روز جهانی قدس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین، به یک مطالبه بین‌المللی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، صبح امروز در همایشی که به مناسبت روز جهانی قدس در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار برگزار شده بود، در جمع طلاب و روحانیون اظهار داشت: «سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِير»ُ قدس تنها یک نام برای یک زمین و سرزمین نیست، بلکه نامی است که ساحت قدس الهی و نام مبارک قدوس را به اذهان می آورد و انسان را با مقام مجردات پیوند می زند. قدس سجدگاه پیامبران، فرشتگان و اولیای الهی است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار ادامه داد: روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

این استاد حوزوی افزود: با گذشت ۴۰ سال از ابتکار راهبردی و آینده‌نگرانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین، به یک مطالبه بین‌المللی تبدیل شده است.

حجت الاسلام حکیمی فر عنوان کرد: عهدشکنی عیان شیطان بزرگ آمریکا که خود را در منطقه شکست‌ خورده دیده است، آخرین برگ از رفتارهای وقیحانه دولت مستکبر آن است که بیش از پیش به همه جهانیان ثابت می‌کند، آمریکا ابدا قابل اعتماد نیست.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار افزود: ملت بزرگ ایران به پیروی از مقتدای خود که فرمودند «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ان ‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت» در انتظار محو کامل این غده سرطانی امسال پرشورتر از سال‌های گذشته در روز جهانی قدس، با فریاد مرگ بر اسرائیل، خشم و نفرت خود را از رژیم سفاک صهیونیستی اعلام می‌کند.

وی اظهار کرد: خیانت‌های آشکار کشور‌های مرتجع منطقه و دیکتاتور‌های دست نشانده و بازی انتقال سفارت آمریکا به قدس روزهای خونینی را برای مردم فلسطین رقم زده است.

حجت الاسلام حکیمی فر ادامه داد: امروز قدس شریف این پاره تن جهان اسلام در آتش حقد و کینه مستکبران می‌سوزد و فریاد استغاثه مظلومان بلند شده است. سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به این ظلم و فساد صهیونیستها خیانت و همراهی با کفر و استکبار است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: بر خود فرض می دانیم ضمن تبعیت از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و تجديد ميثاق با ولی امر مسلمين جهان حضرت آيت الله العظمی الامام خامنه ای، از همه گروه ها و جريانات سياسی به ویژه مردم فهیم شریف شهرستان بیجار و مردم ولایتمدار شهرتوپ آغاج و دهستان سیلتان دعوت می نماییم تا با شركت در راهپيمايی پرشكوه روزجهانی قدس، پايه های عنكبوتی استبداد، استعمار و صهيونيست بين الملل را به لرزه درآورده و همانا با وحدت و همدلی، زمینه تحقق وعده الهی پیروزی نهایی مستضعفین بر مستکبران را فراهم آوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha