پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ راهپیمایی روز قدس در ارومیه

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: روز جهانی قدس نماد وحدت امت اسلام در مقابل تجاوزگری غده سرطانی، یعنی رژیم اشغالگر صهیونیستی و تمام مستکبرین عالم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس شریف اظهار داشت: روز جهانی قدس نماد وحدت امت اسلام در مقابل تجاوزگری غده سرطانی، یعنی رژیم اشغالگر صهیونیستی و تمام مستکبرین عالم است که این روز عظیم توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) بنا نهاده شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: روز جهانی قدس همچون صاعقه ای بر قلب صهیونیستها و غاصبان است که اشغالگران را با چالش جدی روبرو کرده و مانع از به فراموشی سپردن این واقعه بسیار مهم شده است و یک دنیا پیام برای ظالمان دارد که ظلم و ظالم رفتنی است.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود بیان کرد: روز قدس باطل السحر ائتلاف های شیطان های زمینی است که سعی دارند بین امت اسلامی دشمنی و اختلاف بیندازند و از این تشتت جهان اسلام بهره گرفته و فلسطین پاره تن اسلام را از آن جدا کنند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار با تاکید بر اینکه اهمیت روز قدس امسال بسیار بالاست، تاکید کرد: روز جهانی قدس امسال نسبت به سالهای گذشته بسیار متفاوت تر است، زیرا تفکر تکفیری که دست پرورده استکبار جهانی و از پشتیبانی برخی از دولتهای مرتجع اسلامی منطقه برخوردار بوده شکست خورده و بعضی از تحولات دیگر در داخل کشور و منطقه اهمیت این روز را دو چندان کرده، است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha