جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روز قدس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین و استاندار در بیانیه مشترکی، از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، نماینده ولی فقیه در استان قزوین و استاندار در بیانیه  مشترکی از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا (مائده/82(

مسلماً یهودیان و کسانی را که شرک ورزیده‌اند، دشمن‌ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهی یافت.

ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نه یک نامگذاری صرف که بیشتر یک جریان سازی فرهنگی- سیاسی و ترسیم راهبردی سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی و طراحی جبهه ضدسلطه در جهان است.

 این حرکت بدون تردید نشانه تدبیر و دوراندیشی امام راحل عظیم الشان(ره) در حمایت از ملت مظلوم، آزاده و مقاوم فلسطین است تا برای همیشه فریاد وحدت و همدلی جهان اسلام است و خروش یکپارچه امت اسلامی علیه ظلم و بیداد در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است

روز جهانی قدس، روز پایمردی و ایستادگی در برابر زورگویان است، روزی که نماد حریت، عدالت طلبی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی جهان اسلام است، تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌خواهان بکشند.

اینجانبان ضمن اعلام خشم و انزجار از رژیم منفور صهیونیستی، از عموم مردم شریف، متدین و ولایتمدار استان قزوین دعوت می کنیم همچون سنوات گذشته باحضور یکپارچه و پر شور خود ضمن حمایت بی‌دریغ از مبارزات ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن اقدام وقیحانه و خودسرانه انتخاب بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم سفاک و ددمنش صهیونیستی، بر خط مستقیم ایستادگی و مقاومت به عنوان تنها راه حل مساله فلسطین پافشاری کنند و بار دیگر وحدت و قدرت اسلامی و ایرانی خود را در معرض دید و نمایش جهانیان قرار دهند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha