پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 452684
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
مهدی یاوران

حوزه/ خانواده ‌های طلاب و روحانیان مدارس علمیه استان آذربایجان‌ شرقی با شرکت در سلسله همایش ‌های مهدی ‌یاوری با آموزه ‌های مهدویت آشنا می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، سلسله همایش‌های مهدی ‌یاوری با حضور همسر و فرزندان طلاب استان آذربایجان شرقی در شهرهای مختلف استان، برگزار می شود، این جلسات با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و مدارس علمیه خواهران و برادران اجرایی می ‌شود.

سلسله همایش‌ های مهدویت در سراسر استان و با هدف آشنایی خانواده های طلاب با آموزه های مهدوی برگزار می شود، همایش مهدی یاوری تبریز نیز با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از همسران و فرزندان طلاب استان، با هدف ارتقای سطح معرفتی و دینی خانواده‌ ها در در امامزاده سید حمزه(ع) تبریز برگزار شد.

این همایش ها به همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی برگزار می شود، این مرکز طی ماه ‌های گذشته نیز اقدام به برگزاری دوره‌های تربیت فرزند نیز داشته است، برگزاری برنامه‌ های متنوع فرهنگی و مسابقات جذاب مذهبی، اهدای هدایای ارزنده و جلب مشارکت حداکثری خانواده ها در برنامه ‌های تدارک دیده شده در تمامی برنامه ها مورد نظر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha