پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کشتار مردم فلسطین

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: امروز غزه و قدس سنگ محکی است برای سنجش غیرت اسلامی در منطقه و جهان، هر کس در کنار مقاومت و مظلومان فلسطین قرار می‌گیرد سربلند خواهد بود.

حجت الاسلام عباس نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: امروز بار دیگر بر خلاف خواست استکبار جهانی فلسطین به مساله‌ی اول جهان اسلام تبدیل شده و نابودی رژیم جعلی اسرائیل به خواست جهانی ملت‌ها تبدیل گشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: آنچه حضرت امام (ره) در روز قدس انجام دادند، آوردن میلیون ها مسلمان به صحنه مبارزه با صهیونیسم بود.

وی اظهار کرد: منطق مقاومت در فلسطین و لبنان منطق قرآن است و این منطق برای تمام آزادی خواهان و مستضعفین جهان قابل درک و فهم است و ایران اسلامی و سایر کشورهای مسلمان در جریان حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیستی همواره صحنه نمایش غیرت و خشم مسلمانان آزاده ای است که منتظرند ولی امر مسلمین جهان اذن جهاد به آنها بدهد.

 وی افزود: امروز فرصت مغتنمی است که ملت‌های اسلامی و آزاده‌ی جهان به هم بپیوندند و از آرمان فلسطین حمایت کنند. امروز غزه و قدس سنگ محکی است برای سنجش غیرت اسلامی در منطقه و جهان، هر کس در کنار مقاومت و مظلومان فلسطین قرار می‌گیرد سربلند خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: بدون تردید قدس شریف و سرزمین فلسطین روزی به صاحبان اصلی آن باز خواهد گشت، و در آن روز عزت و سربلندی از آن کسانی خواهد بود که در این دوران سخت قدمی در این جهت برداشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha