جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اکبر میرشکار رئیس کمیته امداد قم

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان قم نیز در این دیدار گفت: ۱۵۰ مورد ازدواج دوباره بانوان مطلقه جوان با همسر قبلی خود صورت گرفته است، همچنین در میلاد امام حسن مجتبی(ع) نیز ۱۷ مورد دیگر انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ‌اکبر میرشکار ‌در حاشیه دیدار رئیس کمیته امداد کشور با آیت الله مصباح یزدی با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد در قم، اظهار داشت: اقدامات بسیار مهمی در سال گذشته در زمینه‌های فرهنگی و غیره در سطح استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه زنان تعداد مطلقه جوان در قم بسیار زیاد است، افزود: فعالیتی در این زمینه انجام‌شده است و آن اینکه گروهی از طلاب خواهر و برادر برای مشاوره به خانه‌های آنان می‌روند و یکی از نتایج مثبت آن ترک اعتیاد برخی از شوهران این بانوان است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم ادامه داد: فعالیت‌های بسیاری در زمینهٔ زوج‌هایی که طلاق گرفته‌اند ازجمله ایجاد شغل، بیمه کردن آنان و فراهم کردن زمینه ازدواج دوباره با خانم قبلی، ایجادشده است.

وی خاطرنشان کرد: 150 مورد ازدواج دوباره بانوان مطلقه جوان با همسر قبلی خود صورت گرفته است، همچنین در میلاد امام حسن مجتبی(ع) نیز 17 مورد دیگر انجام شد.

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha