جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قدس

حوزه/رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: حمایت از مردم مظلوم و مبارز فلسطین برای امت اسلامی یک تکلیف شرعی و دینی است.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: روز قدس روز حمایت از آرمان فلسطین و ابراز تنفر و انزجار از جنایات بی حد و حصر رژیم غاصب و اشغالگر قدس است.

وی با بیان اینکه حمایت از مردم مظلوم و مبارز فلسطین برای امت اسلامی یک تکلیف شرعی و دینی است، افزود: مردم مؤمن ایران همگام با مسلمانان و آزادگان سراسر جهان در روز قدس به خیابان‌ها بیایند و فریاد آزادی قدس و حمایت از مردم فلسطین سر دهند.

حجت‌الاسلام هدایتی با بیان اینکه سال‌ها است که خانه و سرزمین فلسطین توسط اشغالگران صهیونیست غصب شده و حامیان شریر اسرائیل همچنان به پشتیبانی از این غاصبان صهیونیست ادامه می‌دهند، گفت: وظیفه دینی و شرعی ما امت اسلامی است که مقابل این جنایات بایستیم و با تمام وجود از مردم فلسطین حمایت مادی و معنوی کنیم.

وی با تأکید بر حضور حداکثری مسلمانان در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: حضور تمام مسلمانان در راهپیمایی روز قدس، اتحاد جهان کفر و استکبار را بر هم می‌ریزد و توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد خاطرنشان کرد: امروز جهان اسلام در شرایط حساسی به سر می‌برد و حضور گسترده و متحد مسلمانان در راهپیمایی روز قدس را می‌طلبد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha