جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز خدمات

حوزه/ مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این بیانیه مطرح کرد: اسرائیلی‌ها از قوت گرفتن جریان مقاومت، مستأصل شده‌اند و می‌بینند همه توطئه‌ها علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران و مسلمانان، به جواب نمی‌رسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس بر ضرورت حضور در راهپیمایی ضد صهیونیستی در این روز تأکید کرده است.
در این بیانیه آمده است: راه قدس از کربلا می‌گذرد و چند گام بیش‌تر نمانده تا صبح پیروزی!
امروز جریان شیطانی و استکباری، با همه هیمنه و تبلیغاتی که گوش فلک را پر کرده و اذهان و افکار عمومی را مبهوت ساخته، به اقداماتی دست می‌یازد که برخلاف ظاهر آن، نشانه سستی و پوسیدگی است.
آنان که از تاریخ بشریت و جریان حق و باطل، آگاهند و آنان که وعده‌ها و سنت‌های وحیانی الهی را می‌شناسند؛ می‌دانند که امروز در چه دورانی قرار داریم.
به روشنی پیدا است که طاغوت در حال نمایش آخرین قدرت‌نمایی‌ها است؛ مگر فرعون زمانه خویش نگفت « أَنَا رَبُّكُمُ الْأَعْلَى» ؟! سنت خدا همین است که به کافران، فرصت می‌دهد و به تدریج از مهلت آنان می‌کاهد تا اگر قابل هدایت نیستند در جهل اهریمنی خویش بیشتر بسوزند و آنگاه که زمان بلا فرا برسد، یک لحظه تأخیر نخواهد شد.

صهیونیست‌ها اگر به مدد استعمار انگلیسی قرار بود روزی منطقه را در دست بگیرند و آرمان زیاده‌خواهی خود را به منصه ظهور برسانند، اکنون طعمه خیال‌بافی‌های خود شده‌اند و بیداری اسلامی پیرامون آن‌ها را فرا گرفته و خواب را از چشمان‌شان ربوده است.
خرید سران خائن کشورهای منطقه، افزایش توان نظامی و حمایت‌های امنیتی، مانورهای تبلیغاتی و تحرکات ایذایی و فشار و شکنجه و غارت و اسارت فلسطینیان، پاسخگو نیست. اسرائیلی‌ها از قوت گرفتن جریان مقاومت، مستأصل شده‌اند و می‌بینند همه توطئه‌ها علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران و مسلمانان، به جواب نمی‌رسد. تخریب افغانستان، عراق، سوریه و یمن، نه تنها پیکان حساسیت‌های جهانی و منطقه‌ای را از قدس شریف، منحرف نکرده که جبهه‌ای عظیم را برای مقابله سرنوشت‌ساز باز کرده است.
سران آمریکایی، اروپایی و سیاست‌مداران جهان می‌دانند و می‌بیند تقلای بیش از اندازه صهیونیست‌ها و بی‌تابی آنان، سرنوشت محتوم مستکبران را نزدیک‌تر کرده است اما جاهلانه می‌خواهند چند صباحی، از تقدیر الهی فرار کنند.
انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، نه تنها نشانه قدرت نیست که زبونی و ضعف کالبد رنجور شیطان‌صفتان و نفس‌های آخرشان را افشا می‌کند.
غرب آسیا، امروز بستر رزمایشی عظیم است و زمان، آبستن حوادثی سترگ و تاریخی است. طغیان صهیونی، پساب و کف روی آب گشته و صبر و بصیرت انقلابی لازم است تا در سایه آن، اندیشه جهاد و مقاومت در اذهان مستضعفان، شکوفا گشته و ضربه نهایی بر پیکر جعلی و فاسد غاصبان فلسطین و قبله نخست مسلمانان فرود آید.
اما در این میان، عناصر خودفروخته و غرب‌زده داخلی و خسته‌ها و پشیمان‌ها هم بدانند تکلیف آنان با سرنوشت بت بزرگ، آمریکا گره خورده است و این آتش نمرودی به زودی سرد و سلامت خواهد شد و ریزه‌خواران سفره شرک و کفر و طاغوت، مجالی نخواهند داشت. کربلا امروز میعاد عاشقانی است که دیروز برای رسیدن به آن جان فدا کردند و قدس در چند قدمی ما است!
انتهای پیام/313/30

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha