جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که روز جهانی قدس روز نمایش وحدت و همبستگی مسلمانان جهان برای نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی است، گفت: امروز وحدت امت اسلامی لازمه نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی است.

حجت الاسلام  حمزه علی اکبری، معاون آموزش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس را روز بیداری ملت‌های جهان علیه صهیونیسم جهانی دانست و گفت: سال ها است که منطقه خاورمیانه از وجود یک رژیم جنایت کار و کودک کش رنج می برد.

استاد حوزه علمیه مازندران، از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان مهم ترین مشکل و معضل امروز منطقه خاورمیانه یاد کرد و افزود: همه ملت های مسلمان جهان باید برای نابودی کامل این رژیم جعلی هم پیمان شوند.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، زمینه ساز یک اجتماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی شد، ادامه داد: کشورهای اسلامی باید با تقویت وحدت و همبستگی میان خود در جهت مقابله با این رژیم جنایت کار قدم بردارند.

حجت الاسلام اکبری با بیان این که همان طور که امام راحل فرمودند اگر همه ملت های مسلمان با هم متحد می شدند به راحتی این غده سرطانی از پیکره جامعه اسلامی خارج می شد، افزود: اما متأسفانه اختلاف و تفرقه میان امت اسلامی موجب گستاخ تر شدن این رژیم جعلی شده است.

وی با بیان این که روز جهانی قدس روز نمایش وحدت و همبستگی مسلمانان جهان برای نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی است، تصریح کرد: امروز وحدت امت اسلامی لازمه نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی است.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که روز جهانی قدس روز بزرگی است که به ملت مظلوم فلسطین امید می دهد تا مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی را ادامه دهند، گفت: اعلام روز جهانی قدس فریادی بود که هر سال رساتر می شود، مسلمانان و غیرمسلمانان با شرکت در راهپیمایی قدس فریاد آزادی قدس را سر می دهند.

حجت الاسلام اکبری از روز جهانی قدس به عنوان روز دفاع از آرمان مردم مظلوم فلسطین یاد کرد و افزود: امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جامعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس بستر نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را به خوبی فراهم کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز امت اسلامی باید با وحدت و همبستگی تنها در جهت نابودی این غده سرطانی گام بردارند، تصریح کرد: خوشبختانه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی این زمینه وحدت و همدلی امت اسلامی فراهم شده است.

وی با اشاره به این که امروز رژیم غاصب صهیونیستی همچون لکه سیاهی بر پیکره این منطقه است که هر چه زودتر باید از روی کره زمین پاک شود، خاطرنشان کرد: این رژیم جعلی امروز عامل بسیاری از بحران ها و مشکلات جامعه بشری به ویژه در منطقه خاورمیانه است.

حجت الاسلام اکبری با بیان این که روز جهانی قدس فرصتی برای حضور همه جانبه امت اسلامی در برابر ظلم و استبداد صهیونیست ها است، تصریح کرد: در روز جهانی قدس امت اسلامی و ملت های آزادی خواه جهان همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین و آرمان های متعالی آنها اعلام می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران از روز جهانی قدس به عنوان روز اسلام و نابودی جبهه کفر و استبکار یاد کرد و بیان داشت: به طور حتم در سایه همبستگی امت اسلامی در آینده ای نزدیک دیگر لکه سیاه رژیم صهیونیستی از روی کره زمین پاک خواهد شد.

وی با بیان این که امت اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و اسرائیل غاصب خواهند زد، گفت: مردم کشورهای اسلامی در چنین روز به دنیا خواهند فهماند برای نابودی کامل رژیم صهیونیستی هم پیمان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha