جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قدس

حوزه/ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامى با انتشار بيانيه اى، مردم مسلمان و آزاده جهان را براى شركت در راهپيمايى روز قدس دعوت كرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزهم از تهران، متن بيانيه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامى به اين شرح است: روز جهانی قدس یادگار گرانسنگ امام راحل عظیم الشأن است که از دشمن شناسی آن عزیز فرزانه حکایت دارد. فتنه هایی که امروز در مسیر آزادی قدس شریف ایجاد شده اند به درستی انتخاب صحیح رهبر کبیر انقلاب در هدف قرار دادن دشمن اصلی جهان اسلام و منطقه یعنی رژیم صهیونیستی را نشان می دهد.

وحدت مسلمانان حول کلمه واحده الله با هدف رهایی بیت المقدس از اشغال خطری اساسی برای نظام جهانی سلطه بود و آنان برای درهم شکستن این اتحاد تلاش کردند با ایجاد گروه های تکفیری که کشتن مسلمانان را به هر چیز دیگری حتی درگیری با اشغالگران سرزمین قدس ترجیح می دهند، مانع از آن شوند که پیروزی بزرگ مسلمانان محقق گردد و تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با محکوم کردن کشتارهای نژادپرستانه اخیر صهیونیست ها و به خاک و خون کشیده شدن فلسطینیان در غزه، از مجامع بین المللی می خواهد در اقدامی عاجل و قاطعانه به این نسل کشی ها و جنایات واکنش نشان دهند.

پس باید در روز جهانی قدس، این قدرت های شرور را مفتضح کرده و از مسئله فلسطین که رأس همه مسائل و مشکلات جهان اسلام است دفاع کنیم.

مردم آزاده جهان نيز فارغ از دین، نژاد و ملیت، هر سال باشکوه تر از سال قبل، برضد ظلم و جور رژیم غاصب اسرائیل و حامیان جنایتکار فریاد بر می آورند.

از این رو از عموم ملت ایران، اقوام، شخصیت ها و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی دعوت می کنیم تا امسال نیز در این روز سرنوشت ساز، بیدارگر و ظلم ستیز، پرشور و باشکوه تر از همیشه مشارکت نموده، صفحه زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبار ستیزی، حمایت از مظلوم، وحدت و یکپارچگی ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

انتهاى پيام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha