جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ راهپیمایی روز جهانی قدس در  قم -۱

حوزه/ رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: به زودی شاهد نابودی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود خواهیم بود و این راهپیمایی‌ها قوت قلبی برای فلسطینیان است و اگر این راهپیمایی‌ها نبود فلسطینیان تسلیم شده و ذلت می کشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، آیت‌الله احمد جنتی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در شهر قم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: آمریکا و اسرائیل در حال سقوط است و همانطور که شمرها و ابن ملجم‌ها رفتند و علی‌اکبرها و ابالفضل‌ها ماندند و امثال شاه رفتند و امام و رهبری در دل‌ها ماندند و آینده از آن جوانان و مسلمانان است.

وی با بیان اینکه قرآن تاکید دارد که پایان کار از آن اهل تقوا، مسلمانان و عدالت‌طلبان است، افزود: از ابتدای دنیا همیشه بین حق و باطل و ظالم و مظلوم برقرار بوده و همیشه مظلوم پیروز و ظالم نابود می‌شده است.

آیت الله جنتی بیان داشت: طبق وعده قرآن صبح پیروزی انقلاب و اسلام نزدیک است و باید صبر داشته باشیم تا این روز برسد.

وی با بیان اینکه طولی نمی‌کشد تا دوران آل سعود لعنتی هم به پایان برسد و قدس شریف به دست فلسطینیان برسد، گفت: این روز عزیز و راهپیمایی ‌هایی مانند روز قدس قوت قلبی برای فلسطینیان است و اگر این راهپیمایی‌ها نبود فلسطینیان تسلیم شده و ذلت می کشیدند گفت: اگر فلسطینیان امروز در مسیر مبارزه شهید می‌دهند به دلیل حمایت از آنها است و ان‌شاءالله اسلام و مسلمانان پیروز خواهند شد.

آیت الله جنتی بر حضور آگاهانه و بصیرانه ملت ایران در این روز اشاره کرد و افزود: هر سال شاهد حضور گسترده تر مردم در این راهپیمایی هستیم و امید داریم به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف باشیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha