جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی روز قدس

حوزه/ امروز ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی با لبیک به ندای پیرجماران و رهبر معظم انقلاب یک با دیگر به خیابان ها آمدند و فریاد «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، امروز ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی با لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب و  رهبر معظم انقلاب یک با دیگر به خیابان ها آمدند و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف، فریاد «مرگ برآمریکا» و  «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و از جنایات رژیم کودک کش صهیونیسیتی اعلام انزجار و نفرت کردند.

امروز زن و مرد و پیر و جوان، کودک و خردسال آمده بودند تا دوباره تأکید کنند ما در برابر ظالم، دشمن و در برابر مظلوم، یاور هستیم. آمده بودند تا بار دیگر همدلی و حمایت قاطع خود را با مردم مظلوم سراسر جهان به ویژه ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام کنند و خشم و نفرت خود را از همه یاوه گویان و جنگ طلبان به ویژه رژیم جعلی اسرائیل به تصویر بکشند.

                           

مردم روزه‌دار با حضور میلیونی خود در راهپیمایی روز قدس، علاوه بر اعلام حمایت از آرمان فلسطین، به جهانیان نشان دادند که با وحدت و همبستگی پای آرمان های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا ایستاده اند و هرگز دست از ارزش ها بر نمی دارند

پیر و جوان و زن و مرد با دهان روزه و لب های تشنه و با مشت های گره کرده بر دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرده و خواستار محاکمه بزرگترین جنایتکاران قرن به ویژه سران دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی شدند و یک بار دیگر اعلام کردند که فلسطین را تنها نگذاشته و نخواهند گذاشت.

مراجع عظام تقلید، علما، روحانیون و طلاب نیز پیشاپیش خیل عظیم مردم انقلابی، در راهپیمایی روز قدس حضور دشمن شکن داشتند و با محکومیت جنایات آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف را محکوم کرده و بر ضرورت وحدت امت اسلامی و حمایت قاطع جهان اسلام از جریان مقاومت تاکید کردند

این راهپیمایی با شکوه و حماسی، در تهران پایتخت ایران اسلامی، با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم از مسیرهای ده‌گانه تا دانشگاه تهران برگزار شد و علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی هم در جمع راهپیمایان سخنرانی کرد.

مردم روزه دار تهران با حمل تابوت اسرائیل، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلام کردند.

راهپیمایان روز جهانی قدس همچنین طومار اعلام مبارزه با صهیونیست و نابودی اسرائیل تا 25 سال آینده را در میدان فلسطین تهران امضا کردند.

مردم تهران با حضور پرشور در خیابان‌های این شهر تأکید کردند که قدرت و توان موشکی‌ کشور را با هیچ چیز معاوضه نخواهند کرد.

                                

حضور گسترده و پررنگ طلاب و روحانیان تهرانی که اغلب با خانواده هایشان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده بودند از دیگر جلوه های زیبای همدلی و همرنگی مردم و روحانیت در دفاع از آرمان های فلسطین و قدس شریف بود.

طلاب و روحانیون حوزه علمیه تهران با شعارها، پلاکاردها و دست نوشته های خود، با اعلام اینکه قدس نخستین قبله‌گاه مسلمین و متعلق به فلسطینیان و مسلمانان است، انتقال سفارتخانه آمریکا به شهر قدس را حرکتی شیطانی و ضد اسلامی اعلام و این اقدام را به شدت محکوم کردند.

پس از برگزاری راهپیمایی، قطعنامه پایانی راهپیمایان روز قدس قرائت شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

                              .

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha