جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ راهپیمایی روز جهانی قدس در  قم -۱

حوزه/ دبیردوم شورای عالی حوزه های علمیه گفت: ملت ما امروز با محکومت کردن شدید رژیم صهیونیستی متجاوز و آمریکای خبیث، ثابت کردند که تحت هیچ شرایط حاضر نیستند دست از آرمان های خود بردارند و تا نابودی این رژیم ننگین کودک کشت راه امام (ره) را ادامه خواهند داد.

آیت الله مرتضی مقتدایی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: ملت بصیر ایران امروز ثابت کرد با صلابت از هر سالی پشتیبان نظام اسلامی بوده و خواهد بود.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه راهپیمایی امسال از چند جهت دارای اهمیت است، افزود: ملت شجاع و دلیر ایران به واسطه آگاهی و بصیرت خود تشخصی دادند که امروز حضوری باشکوه تر از سالهای گذشته داشته باشند و اقدامات اخیر سران استکباری را پاسخی دندان شکن بدهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: یکی از جهاتی که راهپیمایی امسال را پررنگ تر از همیشه کرده است ، اقدام نابخردانه و خروج غیر قانونی آمریکا از برجام بود، حرکتی که از سوی جامعه بین الملل و معاهدات بین المللی کاملاغیر قانونی بود که این نقض حقوق بین الملل واکنش سنگین ملت ایران را در پی داشت.

آیت الله مقتدایی تصریح کرد: ملت ما با محکوم کردن این اقدام غیرقانونی بصیریت کامل خود را از حمایت نظام اسلامی و مقابله با سیاست های جبارانه آمریکا به منصحه ظهور رساند.

وی گفت: انتقال سفارت خانه شیطان بزرگ به قدس لکه ننگت دیگری بود که توسط آمریکا انجام شد و مایه رنجش فلسطینان گشت به طوری که با این انتقال صدها فلسطینی به خاک و خون کشیده شدند.

دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه اظهارداشت: ملت ما امروز با محکومت کردن شدید رژیم صهیونیستی متجاوز و آمریکای خبیث، ثابت کردند که تحت هیچ شرایط حاضر نیستند دست از آرمان های خود بردارند و تا نابودی این رژیم ننگین کودک کشت راه امام (ره) را ادامه خواهند داد.

آیت الله مقتدایی : ملت ایران با حضور حماسی و تاریخی خود مشت محکمی به دهان استکبار زدند و ملتی هستند که آزادگی آنان برای همه ثابت شده است و پای آرمان های خود با کسی معامله نمی کنند.

انتهای پیام   313/21

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha