جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله آملی لاریجانی

حوزه/ آیت الله آملی لاریجانی با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: ملت‌ها تسلیم کشورهای سلطه گر خصوصاً آمریکا نمی‌شوند و نابودی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت الله صادق آملی لاریجانی با حضور در میان راهپیمایان روز جهانی قدس، در جمع خبرنگاران با اشاره به این که امروز شاهد حضور پرشکوه، گسترده و حماسی مردم هم در ایران و هم در کشور‌های اسلامی هستیم، گفت:  این حضور گسترده و با بصیرت پیام مهمی برای کشور‌های سلطه گر دارد .

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: کشور‌های سلطه گر خصوصاً آمریکایی‌ها گمان می‌کنند که با انتقال یک سفارتخانه به بیت المقدس می‌توانند حکومت غاصب کودک کشی را که در این ۷۰ سال ظلم‌های زیادی به مردم فلسطین و امت اسلامی کرده تثبیت کنند.

وی تصریرح کرد: این حضور حماسی نشان می‌دهد تا زمانی که مردم بیدار و بصیرند آن‌ها نمی‌توانند کاری در این زمینه انجام دهند. ما مطمئنیم با عزم راسخ مردم در جای جای جهان و با این بیداری و بصیرت، این غده سرطانی هر چه زودتر از صحنه تاریخ حذف خواهد شد.

رئیس دستگاه قضائی اظهار کرد: شکوه حضور مردم، اقتدار و وحدت امت اسلامی را نشان می‌دهد و تا زمانی که مردم این گونه در صحنه هستند، آمریکایی‌ها و اذنابشان در منطقه کاری نمی‌توانند بکنند.

آیت الله آملی لاریجانی افزود: پیام مهم دیگر این حضور در شرایطی که این روز‌ها آمریکا می‌خواهد به طور دائم کشور و مردم مقتدر ما را با تهدید‌ها و تحریم‌ها تحت فشار قرار دهد، این است که مردم در صحنه هستند و از این حرف‌ها نمی‌هراسند و صحنه را خالی نمی‌کنند.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: تا زمانی که این اتحاد و بصیرت میان مردم باشد آمریکایی‌ها راه به جایی نمی‌برند و این ملت تسلیم نمی‌شود.

وی اضافه کرد: پیام مهم دیگر این حضور آن است که شاید آمریکایی‌ها و کشور‌های سلطه بتوانند برخی حکام فاسد کشور‌های اسلامی را به همکاری بطلبند، اما ملت‌ها تسلیم نمی‌شوند و از حقوق مردم فلسطین و از سرزمینی که متعلق به همه مسلمانان است دفاع می‌کنند.

آیت الله آملی لاریجانی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه حکام کشور‌های اسلامی در این ۷۰ سال چه کوتاهی‌هایی کردند که همچنان شاهد اشغال فلسطین هستیم؟ افزود: اگر این‌ها می‌گذاشتند مردم حرف خود را بزنند و اگر این حکام فاسد کشور‌های اسلامی سرسپردگی نشان نمی‌دادند این مردم مسلمان با این همه امکانات عظیم در یک لحظه می‌توانستند این رژیم فاسد را از جا برکنند.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: از همین امروز هم سران این کشور‌های فاسد خیانت می‌کنند و با آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها همکاری نشان می‌دهند، اما آینده از آن ملت هاست و این حکام فاسد فرعون‌های زمانند که به زودی نابود خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha