چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رضا سیار فرماندار قم

حوزه/ فرماندار قم گفت: روز جهاانی قدس یادگار امام راحل در دفاع از مردم فلسطین است و همه ساله ملت ما با حضور حماسی خود نیز بر علیه این غذه سرطانی بر می خیزند و جهانیان را به حرکتی کارگر در این عرصه دعوت می کند

رضا سیار در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهارداشت: روز جهانی قدس یادگار امام راحل در دفاع از مردم فلسطین است و همه ساله ملت ما با حضور حماسی خود نیز بر علیه این غذه سرطانی بر می خیزند و جهانیان را به حرکتی کارگر در این عرصه دعوت می کند

وی افزود: امسال به دلیل شیطنت های ناجوانمردانه آمریکا همه ملت ما دست به دست هم در خیابان ها آمده و در مقابل دشمنان خود قد اعلم کرده اند، اقدام غیرقانونی ترامپ در خروج از برجام خشم ملت را برانگیخته و بار دیگر خوی استکباری آن برای ملت بصیر ایران نمایان شد.

فرماندار قم بیان کرد: امسال راهپیمایی قدس متفاوت تر از سالهای گذشته است؛ چرا که هجمه گسترده دشمنان علیه نظام اسلامی بار دیگر با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ضد صهیونیستی روز قدس و دفاع از مردم فلسطین مقابل این هجمه ها ایستادگی کرد.

سیار خاطرنشان کرد: گذر تاریخ نشان داده است که مستکبران و طغیان‌گران، هرگز نتوانسته‌اند با خشونت و درندگی، فروغ آگاهی بخش اسلام و امت اسلامی را خاموش کنند. مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین و شجاعت حیرت‌انگیز زن و مرد و پیر و جوان آنان، در برابر صهیونیست‌های غاصب، گواه زنده این مدعاست که فرجام این دشمنی نابخردانه با مظلومان، پیروزی نهایی حق بر باطل است و همان‌گونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده‌اند: صهیونیسم و دولت غاصب و مجعول صهیونیستی در فلسطین، محکوم به فناست.

وی تصریح کرد: روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) در راستای زنده‌ نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.

فرماندار قم بیان داشت: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به «روز قدس»، قبله اول مسلمانان، از آن جهت حائز اهمیت است که نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

انتهای پیام   313/21

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha