پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سعیدی امام جمعه قم

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سعیدی گفت: برگزاری باشکوه هرساله راهپیمایی روز قدس منجر به نابودی و ریشه کن شدن این رژیم جعلی و صهیونیستی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: ابتکار امام راحل (ره) در راه اندازی روز قدس و تبدیل این روز به یک روز جهانی سر انجام منجر به نابودی این رژیم کودک کش خواهد شد.

امام جمعه قم با بیان اینکه آمدن مردم براساس وظیفه شرعی و حکم حضرت امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری است،  افزود: امسال نیز با سخنان رئیس جمهور ابله آمریکا و حرکت‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ظلم و جنایت شکل‌گرفته در غزه انگیزه حضور مردم را بیشتر کرده است.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه این حرکت، حرکتی ریشه‌کن کننده برای رژیم صهیونیستی است افزود: مردم ما با امیدواری و با تکیه بر تجربه 40 ساله که هرچه جدی‌تر در این اقدام شرکت کرده‌اند روز به روز رژیم‌ صهیونیستی ضعیف‌تر شده و رو به زوال رفته است باز هم پرشور تر از همیشه در راهپیمایی شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هر سال معمولا قبل از انجام این حرکت بزرگ، حرکت و حرفی از طرف استکبار جهانی خصوصا آمریکا و صهیونیست‌ها انجام می‌شود، گفت: این گزافه گویی ها ملت بصیر ایران را هر ساله مصمم تر از قبل برای انجام این وظیفه الهی تحریک می کند که باید هر سال بهتر از سال قبل برگزار شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha