پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روز قدس

مردم ولایتمدار قم با حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس حماسه ساز شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزای «حوزه» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم قم نیز همزمان با سایر ملت ایران با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس حماسه آفریدند.

در این راهپیمایی آیات عظام آمکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی از مراجع عظام  تقلید و آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و بسیاری دیگر از علما، فضلا و مسؤلین همراه مردم بودند.

از ساعات ابتدایی روز مردم قم، پیرو و جوان، مرد و زن با شور و اشتیاق و با دهان روزه و گرمای هوای از نقاط مختلف شهر و مسیر های ده گانه ای که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم مشخص شده بود خود را به میدان آستانه رساندن و سپس در راهپیمایی منسجم و یکپارچه حماسه آفریدند.

در طول مسیر راهپیمایی به سمت مصلای قدس ملت ولایتمدار قم یکپارچه شعار مرگ بر آمرکیا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشتند.

همچنین با آتش زدم پرچم اسرائیل نفرت و انزجار خود را از ظلم و ستم استکبار جهانی و رژِیم صهیونیست ابراز داشتند.

یکی از مواردی که در پلاکارد های در دست مردم دیده می شد اشاره به موضوع برجام و FATE  بود که تسلط  استکبار جهانی بر معاملات مالی ایران را به استناد قاعده قرانی نفی سبیل بر مسلمانان محکوم کرده بودند.

از موارد دیگر که در پلا کارد ها بسیار به چشم می خورد علاوه بربرخی سخنان مقام معظم رهبری در خصوص فلسطین و نابودی رژیم صهیونیست، حمایت هایی بود که از مردم فلسطین می شود، تا بدانند ملت ایران همواره پشت و حامی آن ها هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha