جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار

حوزه/ معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی کل قوا گفت: آمریکایی ها به دنبال این بودند با اتکای به داعش و سایر نیروهای تکفیری، کشورهای اسلامی را تجزیه کرده و آنها را تبدیل به قدرت های ضعیف کنند، اما ناکام ماندند و امروز در مقابل جمهوری اسلامی ایران احساس شکست و ناکامی می کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رسول سنایی راد در جمع مردم روزه دار قزوین، گفت: مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و جوانان و خانواده های آنان توسط رژیم جعلی اسراییل به خاک و خون کشیده می شوند و باید در همه حال از این مردم بی دفاع حمایت کرد.

 معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی کل قوا افزود: انتظار می رود که جهان اسلام واکنش جدی نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی داشته باشد و اعتراضات دیپلماتیک و پیگیری موضوع در محافل حقوق بشری تا اقدامات عملی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین حائز اهمیت است.

وی با اشاره به این که امروز ایران اسلامی و مردم قهرمان ما خاری در چشم آمریکا هستند، ادامه داد: آمریکایی ها به دنبال این بودند با اتکای به داعش و سایر نیروهای تکفیری، کشورهای اسلامی را تجزیه کرده و آنها را تبدیل به قدرت های ضعیف کنند، اما ناکام ماندند و امروز در مقابل جمهوری اسلامی ایران احساس شکست و ناکامی می کنند.

سردار سنایی راد تصریح کرد:  ما به جرم پیشرفت در فناوری هسته ای مورد ظلم قرار گرفتیم و دانشمندان هسته ای ما ترور شدند و با فشار آمریکایی ها حق مسلم ما دچار چالش شد و به رغم این که به سمت برجام رفتیم، اما امروزبرجام را هم نقض کردند.

 معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی کل قوا گفت: دشمن با تصور ایجاد تفرقه و فاصله بین ارکان نظام می کوشد تا در کشور دخالت کند، در صورتی که نمی داند خود مردم به عنوان نگهبان های نظام اجازه نمی دهند احدی ارزش های انقلاب را خدشه دار کند.

وی روز قدس را از دو دیدگاه حائز اهمیت دانست وخاطرنشان کرد: دیدگاه اول از لحاظ مذهبی است، روز قدس باعث همبستگی مذهبی همه فرقه های اسلام اعم از شیعه، سنی و اقلیت های دیگر شده است و همه قدس را به عنوان یک روز مقدس گرامی می دارند. دیدگاه دوم از لحاظ سیاسی است، که تنها کشوری که عملاً قد علم کرده و در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین اقدام عملی انجام داده، جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha