جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام‌عبادی دیدار با ستادهای نماز جمعه

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی طی پیامی از حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، در پیامی از حضور مردم استان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درود خدا بر گام‌های استوار شما مردم مؤمن، انقلابی و همیشه درصحنه و حمد و سپاس خداوند متعال را که بار دیگر توفیق شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را به امت شریف ایران اسلامی و به‌ویژه مردم روزه‌دار استان ولایتمدار و ایمانی خراسان جنوبی عطا فرمود که با  وحدت، بصیرت و همدلی حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند. فریادهای رسای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا توسط اقشار مختلف مردم و به‌خصوص نسل جدید انقلاب اسلامی نشان‌دهنده شور و شعور آنان در  مبارزه با استکبار و  صهیونیست وحشی و حمایت از مستضعفین عالم است.

اینجانب از این‌همه شورونشاط و بالندگی یکایک مردان و زنان، روحانیت معزز، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، اساتید، دانش‌آموزان، دانشجویان و مسئولین عزیزی که در تمامی شهرستان‌ها و مناطق مختلف روستایی این استان حضوری گسترده و دشمن‌شکن را در راهپیمایی روز جهانی قدس رقم زدند، قدردانی می‌کنم. «ثبتکم الله بالقول الثابت فی الحیاه دنیا و فی الاخره».

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha