جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کلیسای آمریکایی نام «اسلام» را در «فهرست خطرناک» قرار داد

حوزه/ کلیسایی در ایالت تگزاس آمریکا که نام اسامی دو دین «اسلام» و «یهودیت» را در فهرست «خطرناک ها» گذاشته است، به شدت در شبکه های اجتماعی مورد نکوهش قرار گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از pakobserver، کلیسایی در ایالات متحده آمریکا، نام «دین اسلام» را در فهرست «مکاتب و مفاهیم خطرناک» از جمله یهودیت، لیبرالیسم، اعتیاد به الکل و فلسفه بدبینی قرار داد.

طبق گزارش ها کلیسای گرین ویل اونیو حضرت مسیح در ایالت تگزاس در آمریکا، سلسله جلسات آموزشی برگزار کرده و رهبران این کلیسا در این جلسات، موضوعات مختلفی را از جمله «پاسخ مناسب» در قبال ایدئولوژی های غیرمسیحی مختلف را به شرکت کنندگان آموزش می دهند.

در این میان بروشورهای توزیع شده توسط کلیسا این رویدادها را تبلیغ کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. در این بروشورها نام دین اسلام و یهودیت در فهرست «خطرناک»ها انتقادات زیادی را برانگیخته است.

شلتون گبیس کشیش دانش پژوه در این کلیسا در مصاحبه با خبرنگاران گفت: ما در عصری زندگی می کنیم که هر سخنی معنایی دارد و ما باید مراقب حرف هایی که می زنیم باشیم.

وی افزود: به نظر من در آینده ما باید عبارت های بهتری را به کار ببریم و سعی نکنیم مردم را به حاشیه برانیم و باعث ایجاد رعب و وحشت در میان آن ها شویم.

گفتنی است کلیسا اعلام کرده است با وجود محکومیت ها و مخالفت های انجام شده، کلاس های آموزشی مربوطه را با عنوان «مذاهب دیگر» که قرار است در 13 ژوئن آغاز شوند، برگزار کند. این درحالی است که بسیاری «خطرناک خواندن» مذاهب دیگر توسط مقامات این کلیسا را نکوهیده خواندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha