جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ویژه دختران دانشجوی قمی

حوزه/ در همایشی با حضور نماینده آستان قدس رضوی در استان قم،طرح خادم یاران حریم رضوی ویژه دختران دانشجوی قمی، در دانشگاه حضرت معصومه (س) آغاز شد

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،‌در این همایش که به منظور توجیه و ثبت نام دانشجویان علاقه مند به این طرح در سالن همایش های دانشگاه برگزار شد، دکتر باقری ثالث رئیس دانشگاه، اهمیت این طرح فرهنگی را مورد توجه قرار داد و گفت: دانشگاه حضرت معصومه (س) برای اولین بار یک هسته دانشجویی را در زمینه خادم یاری امام هشتم (ع) تشکیل داده است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به عنوان محور دانشجویی ویژه خواهران در استان فعالیت خواهد کرد.

حجت الاسلام سید باقر تکیه ای، نماینده آستان قدس رضوی در استان قم نیز طی سخنانی با بیان این نکته که در کرامات امامان معصوم (ع) فاصله مکانی و زمانی مفهومی ندارد گفت: محوریت طرح خادم یاران حریم رضوی نیز بر همین مطلب بنا شده است که ما هر جا هر خدمتی را انجام دهیم می توانیم خود را در حریم رضوی بدانیم و با نیت خدمت به حضرتش فعالیت کنیم.

وی افزود: آستان قدس رضوی با ایجاد این سرفصل، راه را برای هرگونه خادمی و حرکت همه دلداده هایی که آرزوی خادمی آستانش را دارند باز کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین تکیه ای اظهار داشت: هر فرد در هر زمینه ای که برایش مقدور است می تواند در گام اول به عنوان خادم یاری آستان ثبت نام و فعالیت کند و با این کار بخشی از وقت خود را مخصوص امام رضا (ع) قرار دهند.

نماینده آستان قدس رضوی در استان قم اعلام کرد: از امروز کانونی ویژه ی دختران دانشجوی استان قم در دانشگاه حضرت معصومه (س) شکل می گیرد و علاقه مندان با عضویت در آن فعالیت های مشخص شده در کانون را پی خواهند گرفت.

وی افزود: در آینده برای خادمی فعالین کانون خادم یاران در حرم امام رضا (ع) نیز اقداماتی صورت خواهد گرفت.

در پایان این همایش دستان دانشجویان به پرچم گنبد حرم حضرت امام رضا(ع) متبرک شده و شرکت کنندگان میهمان سفره افطار امام رضا (ع) بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha