پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ در ششمین جلسه هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصویب شد که چهارمین جلسه عمومی نمایندگان در خارج از استان قم و در شهر همدان، در یک روز کاری برگزار شود.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام عباس رضوانی نسب، از برگزاری ششمین جلسه هیئت رئیسه خبر داد و گفت: این جلسه عصر شنبه 19 خرداد ماه برابر با 24 ماه مبارک رمضان در ساختمان این نهاد حوزوی در قم برگزار شد.

  عضو هیئت رییسه مجمع نمایندگان طلاب افزود: در ششمین جلسه هیئت رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، حجت الاسلام و المسلمین سیداکبر حسینی نژاد، رئیس مجمع، همچنین حجج اسلام والمسلمین سیدعلیرضا تکیه ای، محمد سعیدی و عباس رضوانی نسب، حضور داشتند.

 حجت الاسلام رضوانی نسب خاطر نشان کرد: در این جلسه راجع به برگزاری چهارمین جلسه عمومی مجمع بحث شد که در نهایت با تصویب هیئت رئیسه قرار شد،‌ این جلسه در خارج از استان قم و در شهر همدان، نیمه تیرماه در یک روز کاری برگزار شود.

 وی افزود: با توجه به این که حدود نیمی از نمایندگان مجمع در دوه هشتم جدید هستند، در چهارمین جلسه مجمع عمومی درباره شرح وظایف نمایندگان بحث خواهد شد، همچنین جلسه بصیرتی نیز در این نشست برگزار می شود که جزئیات بیشتر آن به زودی به نمایندگان اطلاع رسانی می شود.

 عضو هیئت رئیسه مجمع تصریح کرد: با توجه به نامه روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد، رئیس مجمع به دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درباره ای اف تی اف، گفت وگوهای بین اعضای هیئت رئیسه صورت گرفت و ضمن تایید و تاکید این نامه، توصیه شد که سایر نمایندگان نیز در این زمینه فعال شوند.

  وی یادآور شد: همچنین در بخشی از این جلسه طرح راه اندازی پرتال جامع مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ارائه شد که بخشی از این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد که تصویب این طرح در جلسات بعدی صورت گیرد.

  گفتنی است، جلسات هیئت رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم روزهای شنبه هر هفته؛ اما جلسات عمومی مجمع روزهای چهارشنبه و هر دو هفته یکبار برگزار می شود که به دلیل تعطیلات تابستانی و طبق مصوبه جدید قرار شد که جلسات مجمع عمومی در تابستان هر ماه یکبار برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha