جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قدیری ابیانه

حوزه/ کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی تصریح کرد: در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری باید هشدار مقام معظم رهبری درباره خطر نفوذی ها و سوء استفاده آن ها از مطالبات مردمی را جدی بگیریم.

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به سخنان بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در مراسم عظیم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) اظهار داشت: رهبر حکیم انقلاب با صلابت و درایت خاص خویش بار دیگر خطر نفوذی ها در کشور را مورد توجه قرار داده و خواستار برخورد سخت و قاطعانه با آن ها و جدا کردنشان از صفوف ملت شدند.

وی افزود: نفوذی ها و عوامل بیگانه به شدت دنبال این هستند که با سوء استفاده از مطالبات به حق مردم در عرصه اقتصاد و معیشت ، مشکلی برای نظام ایجاد کرده و به زعم خود مردم را از نظام و رهبری و حاکمیت جدا کنند و حال آن که مردم ما نشان داده اند که همواره حامی نظام و رهبری هستند اما به هر حال نباید نسبت به خطر نفوذ و تحرکات جنگ روانی دشمن غافل بود.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا همچنین تاکید کرد: راه مقابله با تحرکات دشمن همانا حفظ و تقویت وحدت زیر سایه تبعیت از مقام معظم رهبری و نیز تقویت اقتصاد کشور برای مقابله با بحران های اقتصادی است.

وی گفت: ما اگر روی پای خود نایستیم و اقتصاد مقاومتی را در عرصه های گوناگون محقق نسازیم در برابر بیگانه ضعیف می شویم و در آن صورت دشمن راحت تر می تواند به نظام وانقلاب ضربه بزند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha