شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با آیت الله اعرافی

حوزه/مدیر حوزه های علمیه درنشست شورای فرهنگی تربیتی المصطفی، از خدمات قرآنی و حدیثی حجج اسلام والمسلمین محمد فاکر میبدی، سید ابراهیم ملکی و محمد رضا شهیدی پور تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی رئیس جامعه المصطفی العالمیه در چهل و چهارمین شورای فرهنگی تربیتی المصطفی، از خدمات قرآنی و حدیثی حجج اسلام والمسلمین محمد فاکر میبدی، سید ابراهیم ملکی و محمد رضا شهیدی پور تقدیر کرد.

اقدامات و فعالیت های قرآنی و حدیثی مورد تقدیر

از حجت الاسلام والمسلمین فاکر میبدی به پاس اهتمام به توسعه پژوهش های قرآنی، مشارکت در تصمیم گیری های قرآنی در سطوح و بخش های مختلف المصطفی، مدیریت کمیته علمی جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی تقدیر شد.

همچنین از حجت الاسلام والمسلمین شهیدی پور به پاس مشارکت در تصمیم گیری های قرآنی در سطوح و بخش های مختلف المصطفی، مدیریت کمیته علمی جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی، توسعه رشته علوم و فنون قرائات و تربیت حافظان و قاریان المصطفایی تقدیر صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم ملکی نیز به پاس اهتمام به توسعه قرآن در میان کارکنان و استادان، برگزاری کنگره بین المللی "قرآن کریم؛ جامعیت و جهانی بودن" و تشکیل گروه علمی قرآنی در بخش آقایان و بانوان، برگزاری مرحله نهایی و آئین اختتامیه "بیست و سومین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی المصطفی" مورد تکریم و تقدیر قرار گرفت.

متن این الواح تقدیر

بدینوسیله تلاش ها و خدمات ارزنده جنابعالی و نقش تأثیرگذارتان در حرکت قرآنی جامعة المصطفی العالمیه موجب امتنان است و صمیمانه سپاس‌گزاری می نمایم.

بی تردید خدمات خالصانه جنابعالی در پيشبرد و گسترش فعالیت های قرآنی و حدیثی به منظور اعتلای فرهنگ انسان ساز ثقلین مبارکین در سراسر گیتی برگ زرینی در کارنامه درخشان شما بشمار می آید.

امید است در ظلّ توجهات حضرت ولیعصر(عج)، قرین توفیقات الهی قرار گیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha