پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اوقات فراغت

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان گفت: در راستای پرنمودن اوقات فراغت دانش آموزان از ظرفیت تبلیغی ۱۶۰ مبلغ استفاده خواهد شد .

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه پرنمودن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان با هدف ارتقاء دانش دینی و پیشگیری از آسییب های اجتماعی ضروری است، گفت: مبلغان با حضور در محافل نوجوانان و جوانان برنامه های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و ... را اجرا می کنند.

وی با بیان اینکه از این تعداد قریب به 130مبلغ در قالب طرح های هجرت و نسیم رحمت به تبلیغ معرف اهل بیت(ع) مشغول هستند، خاطر نشان کرد: روحانیون طرح هجرت در مساجد شهری و روستایی و مبلغان طرح نسیم رحمت در مناطق حاشیه های شهر به تبلیغ دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) مشغول هستند .

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه از تعداد 160 مبلغ 30 نفر نیز در قالب طرح بینات (اجرای برنامه های قرآنی و احادیث) مشغول تبلیغ هستند، اظهار داشت: مبلغان در طرح بینات برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان را در مساجد،حسینیه ها و پایگاههای مقاومت بسیج هدایت می نمایند .

حجت الاسلام ولی پور در پایان خاطر نشان کرد: برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان ویژه تمام مقاطع تحصیلی از اول تیرماه تا پایان فصل تابستان با محوریت اجرای برنامه های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و بصیرتی به همت مبلغان اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha