پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قرانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدخترگفت: قریب به ۲۵ طلبه این مدرسه در راستای گسترش فعالیت های قرآنی تلاش می کنند.

 اعظم آزادبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به این که این طرح با عنوان "طرح نهضت قرآنی" در بین بانوان اجرا خواهد شد، گفت: طرح نهضت قرآنی با هدف توسعه و تعمیق فعالیت های قرآنی در مساجد و منازل با حضور خواهران مبلغ در حال اجرا است .

وی بیان داشت: در طرح نهضت قرآنی خواهران مبلغ علاوه بر آموزش برنامه های قرآنی به بیان احکام و مسائل شرعی و همچنین مشاوره های خانوادگی برای بانوان خواهند پرداخت .

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با اشاره به این که در این طرح طلاب پایه 2 به بالا که دارای شرایط تبلیغ هستند فعالیت دارند، اظهار داشت: طلاب مستعدی که دارای بیان قوی برای تبلیغ هستند در این طرح برنامه های قرآنی و مشاوره ای را برای نهادینه نمودن فرهنگ دینی و استحکام بنیان خانواده اجرا می دهند.

 آزادبخت در ادامه همچنین از اجرای برنامه جزء خوانی قرآن کریم در مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر خبر داد و گفت: این مراسم معنوی در طول ماه مبارک رمضان برای طلاب و عموم مردم در حال برگزاری است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر در ادامه با بیان این که مبلغان این مدرسه همواره پاسخگوی سوالات شرعی بانوان هستند، افزود: پاسخگویی به سؤالات و احکام شرعی بانوان به صورت حضوری و تلفنی و همچنین حضور مبلغان در پایگاه نماز جمعه صورت خواهد کرفت.

آزادبخت در پایان از حضور مبلغان در بین خانواده های تحتت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خبر داد و گفت: طلاب در این طرح نیز با حضور در بین مددجویان به اجرای برنامه های قرآنی خواهند پرداخت.   

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha