جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که روحانیت در تاریخ همواره در خط مقدم دفاع از ارزش های دینی قرار داشته است، گفت: در چهار دهه اخیر نیز علما و روحانیان بدون هیچ چشم داشتی جان و مال خود را در طلب اخلاص قرار دادند و برای گسترش اسلام حقیقی صرف کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، عصر امروز در بازدید از فعالیت های تبلیغی روحانیان غرب استان مازندران با بیان این که روحانیت همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌های ناب اسلامی بودند، گفت: امروز روحانیت همانند گذشته مدافع حقیقی اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان این که استحکام روز افزون ارتباط میان مردم و روحانیت سبب عصبانیت دشمنان اسلام شده است، گفت: دشمن در تاریخ اسلام به ویژه سه دهه اخیر همه توان خود را برای تضعیف جایگاه روحانیت و کمرنگ‌کردن ارتباط میام مردم و روحانیت به کار گرفته، اما همواره با شکست روبه‌رو شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت در تاریخ همواره در خط مقدم دفاع از ارزش های دینی قرار داشته است، افزود: در چهار دهه اخیر نیز علما و روحانیان بدون هیچ چشم داشتی جان و مال خود را در طلب اخلاص قرار دادند و برای گسترش اسلام حقیقی صرف کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمنان اسلام و روحانیت در صد سال اخیر همه تلاش خود را در تضعیف جایگاه روحانیت به کار گرفتند، خاطرنشان کرد: پیوند عمیق روحانیت با ملت مهم ترین عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان در این خصوص بوده است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که علما و روحانیان در دفاع از اسلام ناب سابقه‌ای طولانی دارند، گفت: روحانیت آگاه شیعه در طول تاریخ همواره از شریعت محمدی در برابر افکار انحرافی محافظت کرده و جنگ تحمیلی نیز جلوه ای دیگر از حضور روحانیت در این راستا بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که در طول تاریخ نیز در هر نهضت و انقلاب الهی و مردمی، علمای اسلام نخستین کسانی بودند که در دفاع از اسلام و ارزش های دینی به پا خاستند، گفت: در همه انقلاب های مردمی در تاریخ اسلام علما و روحانیت پیشکسوت شهادت بودند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که حضور روحانیت در مناطق تبلیغی، ناهنجاری ها و مشکلات اجتماعی و اخلاقی را تا حد بسیار بالایی کاهش می دهد، افزود: باید تلاش شود تا تعداد خانه های عالم در مناطق روستایی افزایش یابد تا ما هم بتوانیم حضور مبلغان دینی در این مناطق را تقویت کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که روحانیت همواره سد محکمی در برابر عقاید انحرافی بوده است، خاطرنشان کرد: تلاش های علما و روحانیت در تاریخ اسلام موجب گسترش اسلام ناب شده است.

وی با اشاره به این که حضور روحانیت آگاه در همه عرصه های نظام در سال های پس از انقلاب بسیار اثرگذار بوده است، ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب همه توان خود را در جهت خدشه دار کردن جایگاه روحانیت آگاه و انقلابی به کار گرفته است، اما همواره شکست خورده است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که روحانیت همیشه در نوک پیکان هجمه ها و توطئه های دشمنان قرار داشته اند، افزود: روحانیت برای بقای دین همواره این گونه مسائل را با جان و دل خریده و اجازه نداده کوچکترین خدشه ای به اصل دین وارد شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha