شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قم

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: عده ای می خواهند فعالیت نهاد رهبری در دانشگاه ها ناکارآمد جلوه داده شود اما با فعالیت هایی که مسئولین این نهاد دارند مانع از تحقق اهداف شوم آنها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قم گفت: نمایندگان و روحانیونی که  در این نهاد در دانشگاه ها در حال فعالیت هستند، بازوان مقام معظم رهبری هستند و باید با اقتدار تمام در کار خود فعال باشند.

امام جمعه قم با اشاره به ظرفیت های قابل استفاده آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در راستای اثر بخشی معنوی و فرهنگی به دانشجویان یادآور شد: حرم مطهر بانوی کرامت در بخش فرهنگی و ایجاد روحیه معنوی در خدمت تمامی دانشجویان در استان قم و دیگر نقاط کشور است و این ظرفیت عظیم فرهنگی و معنوی می تواند به رشد دانشجویان و اساتید حاضر در دانشگاه ها کمک نماید.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطرنشان کرد: هر امری که به این نهاد در دانشگاه ها محول شده باید با اقتدار کامل انجام پذیرد و کارها با ظرافت و قدرت انجام شود؛ البته این به معنای تکبر نیست بلکه اقتدار در مدیریت و انجام امور محوله غیر از تکبر است.

وی اضافه کرد: تمامی کارها در دانشگاه باید در راستای جلب رضایت خداوند و امام زمان(عج) باشد و روز به روز بر توانمندی های مسئولین نهاد ها از نظر علمی و دیگر جهات مدیریتی افزوده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تاکید کرد: عده ای می خواهند فعالیت این نهاد در دانشگاه ها ناکارآمد جلوه داده شود اما با فعالیت هایی که مسئولین این نهاد دارند مانع از تحقق اهداف شوم آنها خواهد شد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha