پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ آیت الله حکیم پیروان اهل بیت(علیهم السلام) در نقاط مختلف جهان را به التزام بیشتر به دستورات اسلام و احیاء مناسبت‌های دینی و برپایی شعائر حسینی دعوت کرده و افزودند: شعائر حسینی است که دین را حفظ کرد و آن را از انحرافات و گمراهی دور نگه داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از شیعیان لبنانی در جریان سفر به عراق و زیارت عتبات عالیات و دیدار با مراجع معظم تقلید، با حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق دیدار کردند.

آیت الله حکیم در این دیدار، پیروان اهل بیت(علیهم السلام) در نقاط مختلف جهان را به التزام بیشتر به دستورات اسلام و احیاء مناسبت‌های دینی و برپایی شعائر حسینی دعوت کرده و افزودند: شعائر حسینی است که دین را حفظ کرد و آن را از انحرافات و گمراهی دور نگه داشت و البته شما در این راه نباید به شبهات و سخنان بیهوده اعتنا کنید.

این مرجع تقلید همچنین از شیعیان خواست متوجه اهمیت ایستادگی و پایداری در راه دین و مذهب باشند؛ چراکه این دین توسط پیامبر و اهل بیت(علیهم السلام) به دست ما رسیده و باعث شده شیعیان در میان سایر ملت ها و گروه ها از احترام ویژه‌ای برخوردار باشند.

در پایان دیدار، آیت الله حکیم از خدی متعال خواست اعمال و زیارت گروه لبنانی را قبول کند و به آنها توفیق خدمت به دین و مذهب را عنایت کند و از گروه لبنانی نیز خواست سلام ایشان را به بستگان و دوستان خود برسانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha