جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید موسی حسینی کاشانی

حوزه/ مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از برگزاری اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید موسی حسینی کاشانی، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در نشست خبری به همین مناسبت، اظهار داشت: فراخوان ارسال آثار اعلام شده و متقاضیان می توانند آثار خود مربوط به ابتدای فروردین 95 لغایت بیستم تیرماه سال جاری را به سایت دبیرخانه جشنواره به آدرس pressfestival.ir ارسال نمایند.

وی با اشاره به لزوم ارتقای وضع کیفی رسانه ها به عنوان یکی از برنامه های جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه خبررسانی گفت: برگزاری جشنواره مطبوعاتی استانی یکی از عواملی است که به ایجاد و تقویت انگیزه به منظور تقویت کار حرفه ای در حوزه مطبوعات و خبرگزاری ها کمک بسیاری می کند.

حسینی کاشانی همچنین با اشاره به این که داوری آثار جشنواره از سوی کارشناسان خبره و اهالی رسانه با نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گیرد، افزود: مراسم اختتامیه جشنواره همزمان با هفدهم مردادماه روز خبرنگار در قم برگزار می شود و از برگزیدگان در بخش های حرفه ای، ویژه و موضوعی جشنواره با اهدای لوح و تندیس جشنواره و نیز جوایز نقدی ، تقدیر به عمل می آید.

گفتنی است در پایان این نشست همچنین از پوستر این جشنواره رونمایی به عمل آمد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha