جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ اقامه نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه نماز عید سعید فطر در مسجد ملااسماعیل یزد برگزار می شود گفت: حضور پرشور مردم در نماز عید فطر مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در نشست ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر یزد با بیان اینکه نماز فطر از مهمترین نمازهایی است که لازم است با حضور بسیار پرشور مردم برگزار شود گفت:  در گذشته مردم در یک نقطه حضور پیدا می‌کردند و یک نماز بسیار پرشور و باشکوه برگزار می‌شد، اما متاسفانه در استان یزد یک روش غلطی در زمینه اقامه نماز عید فطر باب شد آن هم این بود که چند دهه قبل بهانه‌هایی از جمله دوری راه و سرما به وجود آمد و کم کم نماز عید فطر در نقاط مختلف یزد اقامه شد و از شکوه و عظمت نماز استان کاسته شد.

این مسئول فرهنگی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال روز عید فطر با جمعه متقارن شده و در روز جمعه یکی از دو نماز فطر یا جمعه اقامه می‌شود، نماز جمعه این هفته اقامه نمی‌شود.

حجت‌الاسلام فخرالدینی با بیان اینکه نماز عید فطر هم به مانند نماز جمعه یک نماز عبادی و سیاسی است بیان  کرد: حضور پرشور مردم در این نماز و برگزاری باشکوه یک نماز واحد در یزد و انتشار تصاویر و اخبار آن مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و ایران است.

وی با تاکید بر اینکه نماز عید فطر و عید قربان حکومتی هستند گفت: این نماز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و قطعا لازم است به صورت کاملا واحد انجام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بر اهمیت تامین زیرساخت‌های لازم برای حضور پرشور مردم در این نماز تاکید کرد و گفت: باید هماهنگی‌های لازم برای ایاب و ذهاب مردم از نقاط مختلف انجام شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha