شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ پانزدهمین روز بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم(۴۳)

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه طرح «جمع آوری قرآن و کتب دعای کهنه» در استان یزد اجرا می شود گفت: قرآن های مازاد در یزد جمع آوری و در بین مناطق مورد نیاز توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام علی محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز اجرای طرح جمع آوری قرآن و کتب دعای کهنه در استان یزد خبر داد و گفت: همشهریان می‌توانند با هدف تکریم مقام و منزلت قرآن کریم در طرح جمع آوری قرآن و کتاب‌های دعای کهنه شرکت کنند.

وی ادامه داد: هدف از انجام این کار، جمع آوری قرآن‌های مستعمل از مساجد، تکایا و منازل است که خانواده‌ها به دلیل محدودیت شرعی امکان امحاء آن را ندارند.

حجت الاسلام رضایی جمع آوری قرآنهای مازاد را از دیگر اهداف این طرح دانست و افزود: در این طرح قرآن‌های مازاد با همکاری مردم جمع آوری و در بین مناطق مورد نیاز توزیع می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: علاقه مندان به مشارکت در این طرح می‌توانند همه روزه به جز ایام تعطیل در ساعت اداری نسبت به تحویل قرآن و کتب دعای فرسوده و همچنین قرآن‌ها مازاد خود به اداره کل تبلیغات اسلامی استان واقع در بلوار شهید پاکنژاد اقدام کنند.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: مشارکت کنندگان در این طرح می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 37252682 تماس حاص کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha