جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مختار کرمی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

​حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در ماه مبارک رمضان، تعدادی از قاریان مطرح مصری در محافل انس با قرآن کریم در استان کردستان حضور یافتند.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در ماه مبارک رمضان برنامه های مذهبی بسیاری برگزار نموده و یا در حال برگزاری دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشار به این که این برنامه ها تا آخرین روز از ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: این اداره کل افتخار دارد که در ماه مبارک رمضان امسال خدمات و برنامه های مذهبی و قرآنی بسیاری در سطح استان کردستان داشته است.

این استاد حوزه و دانشگاه به برخی از این برنامه ها اشاره کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان در سطح استان کردستان بیش از 10 محفل انس با قرآن کریم در حال برگزاری داریم.

حجت الاسلام کرمی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: همچنین در سطح شهرستانهای استان کردستان بیش از 10 محفل انس با قرآن کریم به همت این اداره کل، تا پایان ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان داشت: در این محافل انس در سطح استان کردستان، قاریان مصری در 4 محفل انسل با قرآن حضور پیدا کردند که البته این برنامه با تعامل و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان انجام گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین 5 نفر از قاریان مطرح کشوری در این ماه مبارک در این محافل انس با قرآن کریم در استان کردستان حضور پیدا کرده اند.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ما در ماه مبارک رمضان برپایی کاروان «سفیران نور» برای حضور در روستای شهر سنندج بود که این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا عید فطر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه در طرح «سفیران نور» حافظان و قاریان قرآن حضور دارند، گفت: همچنین در ماه مباره رمضان امسال اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان اقدام به برگزاری 10 محفل تفسیر قرآن کریم نموده که این محافل در شهرستانهای این استان برپا شده اند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در این 10 محفل تفسیر قرآن کریم، 2 نفر از مفسران ویژه قرآن کریم از مجمع مفسرین حوزه علمیه قم در شهرستانهای قروه و بیجار حضور یافته اند.

حجت الاسلام کرمی با اشاره به برگزاری مسابقه اذان در شهرستان کامیاران به مناسبت ماه مبارک رمضان، گفت: یکی دیگر از برنامه های موثر این اداره کل در ماه رمضان، توزیع بیش از 2 هزار جلد کتاب قرآن کریم در سطح استان کردستان بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: ان شاء الله روز جمعه مردم مومن و انقلابی استان کردستان به صورت هماهنگ نماز عید فطر را با شکوه هرچه بیشتر برگزار خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha