پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حسن بهرام نیا

حوزه/ عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، استفاده حداکثری از ظرفیت های رسانه ای به خصوص صدا و سیما را لازمه حمایت از کالای ایرانی دانست.

حسن بهرام نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: کالای ایرانی به معنای واقعی مورد حمایت قرار نمی گیرد مگر این که همه بخش ها در این زمینه فعال شوند ، از جمله بخش های رسانه ای که تاثیر مهمی بر گروه مخاطبان خاص خود دارند.

وی با بیان این که مباحث روز جامعه در زمینه های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی نباید باعث شود اهمیت توجه به شعار سال مورد غفلت قرار گیرد، گفت: نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری نشان می دهد که امروز از ضروری ترین مسایل در کشور لزوم توجه به تولید ملی و حل مشکلات آن در ابعاد گوناگون است.

این نماینده مجلس همچنین خاطرنشان کرد: در واقع شعار امسال می بایست به طور جدی نصب‌العین کلیه مسئولان و آحاد مردم قرار گیرد و هر یک به تناسب حوزه کاری و اختیاراتی که دارند برای اجرایی کردن آن ورود یابند.

وی با تاکید بر این که بی شک حمایت از کالای ایرانی یکی از مولفه های مهم تحقق استقلال اقتصادی است، افزود: اگر می خواهیم که در کشور اشتغال برای جوانان ایجاد شود، باید به سمت حمایت از کالای ساخت داخل برویم تا به این وسیله از آمار بیکاری در جامعه به مرور کاسته شود.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha